Dvärgvädurshane sökes!
Hej, jo jag skulle vilja köpa en vitblåögd dvärgvädurshane som inte är äldre än 3 år och är tänkt som avelshane. Gärna härstamningsbevis men om man vet på ett ungefär villka den har i släkten är det ok utan. Har även laggt ut på kanin.ifokus.se.
Någon som har? Hör av er genast!
Transport från Uppsala hem till mig kan fixas på Torsdag annars jag i Hudiksvall/Sundsvall området (Gävleborg).
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Sak den vara renrasig samt märkt?
Antar att den ej behöver vara renrasig då du skrivit helst härstamningsbevis?
Kastanjegårdens Kaniner
Eftersom det inte verkar finnas så många renrasiga så kanske jag måste ta en korsning, men vill helst ha renrasig om det finns. Den behöver inte ha härstamningsbevis, vara märkt eller ha stamtavla men det vore ett + om kaninen hade det och betalar gärna extra för det. ;)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
Om du fortfarande e intresserad av en hane så har ja än som jag måste omplacera.
viltgrå winertecknad hane på 3 år, ger kanon fina och goa ungar, då det är synd att kastrera han vill ja ge han ett hem där han kan användas i Avel.
>Dock bor ja i Göteborg å kan ej lämna.
Är du intresserad utav en vädurskorsning? :)
♥
Glömde skriva att han har härstamningsbevis med.
Tyvärr, har redan hittat en så en Medarbetare får gärna stänga tråden ;)

Låser tråden på TS begäran.
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "