(K) Lejonhuvad, hona VÄRMLAND
Hej! Som titeln på inlägget redan talar om så söker jag en kaninunge som ska bo hemma hos mig och min andra hona Hiro. Jag har sett kollat runt på forumet och sett att det är många som säljer ungar, men inte i närheten av Värmland. Helst av allt skulle denna då finnas i närheten av Kristinehamn. Obs att jag inte kommer att använda denna kanin till tävling, avel osv utan endast för sällskap. Om du känner att du har en kaninhona hemma som skulle passa hemma hos mig - hör av dig.
Tack på förhand!
Köpte en teddylöwen mellan Molkom och Skattkärr för ett litet tag sen, om du vill kan jag plocka fram e-postadressen till uppfödaren så kan du ju höra om hon har något på g.
Annars finns ju "Burbyggaren" om det inte spelar någon roll med stamtavla… (Kan även där kolla e-postadressen åt dig)
Jag har lejonhuvad kaniner, finns i Arboga, men kan utan några problem ordna transport till Karlskoga & Kristinehamn. Karlstad ska också gå och lösa ibland.
Men jag har just nu inga lejonhuvad honer kvar ( endast rexar ), men kommer få en till kull till hösten.
Hälsningar Fredrika
www.tartanskaningard.webs.com
Elisabeth: Det vore jätte snällt av dig om du kunde göra det. Jag pratade med "Burbyggaren" idag och han hade tyvärr ingenting till mig.
TACK!
Fredrika: Det är jätte snällt av dig - problemet är att jag vill ha en kanin NUUUU! Jag var och kollade på kaninungar igår (vädur/lejonhuvad) och jag har ett sådant sötnossug (om du fattar vad jag menar) jag vill ha en bebis hem typ för 10 minuter sedan! Men ännu en gång, jätte snällt av dig!
Haha jag förstår precis vad du menar. Har bara leveransklara rexar.
Men lycka till med letandet :)