Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: köp-sälj
Läst 3727 ggr
barabys
0

renrasiga dvärgvädursungar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

8 fina dvärgvädurungar finns till salu, 2 svarta, 5 svart manteltecknade och 1 brun zobel mantltecknad. Bilder finns på alla ungar på www.barabyskaniner.webs.com

Finns i södra skåne!

Valkyrie
0

Kön?
när är de leveransklara?
Pris?

Skriv gärna lite mer om föräldrarna och gärna lite bilder.
Då kommer du nog garanterat få mer köpare.

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

KarolinaNowak
0

Har du någon dvärgvädur som kan tänkas passa till avel? Glad
Då är jag intresserad!

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

barabys
0

# 1, det finns både honor och hanar. De är leveransklara från den 10 juli.
De kostar 350/400 kr st, beroende om man vill ha med eller utan stamtavla.

Mamman till 3 av ungarna är en svart dvärgvädur, 2,5 år gammal, hon har ställt ut ett flertal gånger och är regeristrerad på 94,5 poäng. Bakom henne finns mest viltgrått, alla har fått minst 94 poäng. Full stamtavla. Längre bak finns tyska importer.

Mamman till dom andra 6 ungarna är dotter till honan ovan, hon är brun zobel och 1 år gammal i augusti. Utställd och regeristread p 93,5 poäng

Pappan till båda kullarna är en svart manteltecknad hane som jag själv var nere och hämtade i Tyskland på en utställning i höstas. Han är regeristread på 96,5 poäng (tyska poäng) han har ställts ut i Sveige på 93,5 p med avdrag för fläckar på magen samt ej färdig päls.

Alla ungar är mycket sociala. De springer fram till öppningen av buren så fort man kommer ut i trädgården.

#2, Jag har 2 svarta som säljs öronmärka med stamtavla. Dessa passar både till utställning, avel & sällskap. Kanske finns det en svart mantlad hona som också kan ställas ut.. Hon har några vita hårstå på öronen, förvinner dessa när hon växer så går hon bra att ställa. Är man inte intresserad av att ställa ut så passar såklart alla till avel.

Bilder på alla finns på min hemsida därför la jag inte ut så många här :)