Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 891 ggr
liinah
0

Omplacering av min Singha

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med sorg i hjärtat jag nu söker efter ett nytt hem åt min älskade dvärgvädur Singha. P.g.a. utökade arbetstider och långa pendlingsavstånd så hinner jag inte ge henne den tid hon behöver och förtjänar. Gråter

Singha är två år fyllda och har ofantligt mycket spring i benen. Tveklöst den keligaste kanin jag någonsin haft och hon lägger sig platt vid minsta beröring.

En mycket nyfiken tjej som till mångas förvåning har funnit vänskap hos katterna i hushållet.

Singha finns i Linköping men skulle rätt ägare dyka upp och råka bo 100 mil bort.. Ja, då löser det sig. Allt för att min Singha ska få det liv hon förtjänar. Glad

Pris kan diskuteras.

Nås lättast på larsson.lina@live.se

/ Lina

Valkyrie
0

Sorlig annons :(
Hoppas du hittar ett jättebra hem till din söta kanin.
Har du testat hoppning med henne? tror du hon skulle passa bra i hoppning?
Stamtavla?
Vart är hon köpt?

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

liinah
0

Ingen stamtavla. Köpt på vårt lokala zoo. Hon hade suttit där ett tag när jag kom på besök och skulle tydligen skickas tillbaka…? Jag fick känslan av att hon skulle försvinna därifrån på annat sätt, men det låter jag vara osagt. Det var dock vad magkänslan sa. Singha fick därför följa med mig hem samma dag. Hon stal mitt hjärta. Kyss

Ja, det känns inget vidare att komma till denna insikt. Hon är min solstråle. Rynkar på näsan Men samvetet säger nu ifrån då det känns hemskt att hon blir lidande p.g.a. mitt arbete.

Vi har försökt oss på hoppning men Singha tycker det är roligare att putta ner hindren alternativt springa under/vid sidan/rakt på.

Men springa, oj, det kan hon…..

Valkyrie
0

2# Okej vad tråkigt men kul om du kan hälsa på henne :)
Lycka til!
Kram

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

liinah
0

Annonsen är inte längre aktuell då Singha ikväll flyttat till sitt nya hem på landet där hon får en kaninkompis och två rara tjejer som kommer rå om henne till fullo. Kyss

Inlägget är låst för nya kommentarer