(K) Innebur
Hej!. Jag söker innebur nu!
Antingen om jag kan låna under en pariod elr köpa väldigt billigt, det gör inget om den e sönder så länge kaninen inte kan ta sig ur ut buren så e de ingen fara.
Jag finns ju i Göteborg och då behövs transport hem till mig då jag inte har körkort.
Besin peng kan jag lämna inom gbg 40kr
utan för (vårgårda, bohus osv) 100kr
Ser häls om jag kan låna buren under sommaren till juni-sept.
Ska bara ha den under den jag har en okastrerad hane, han kommer kastreras ganska snart om jag får köpt honom.
Det vet jag på fredag!
moderatoredit; ändrade i rubriken. // Louise - minkaninester
Kolla blocket kanske? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Eller så kanske du kan bygga ihop en tillfällig bur med kompostgaller så länge, billigt och bra? :)
Jag har ingen bra plats för å ha kompostgaller i min lägenhet,
hittade inget idrekt på blocket å sen vill jag inte köpa utan helst låna…
men får kolla efter nån billig, vill inte köpa någon dyr utan för 200kr liksom… sånna billiga finns de inte direkt…
Nej okej… Jag hade gärna lånat ut min om du bott närmre, men bor i Höllviken så det är inte så stor mening med det.
Ingen du känner som haft/har kanin och någon bur över/ledig för tillfället? eller nått..
4 Nej jag känner ju ingen som har haft, de e därför ja frågar här :P… men jag kollar runt så, dyker de upp köper ja gärna..

Du kan ju ha kompostgaller som blir lika stor som en innebur? :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
6 Nej ja kan inte ha kompostgaller inne i min lägenhet… golbet kommer att bli förstört sen tar de så mkt mer plats en ett vanlig bur. Så nej de funkar inte i min 1a å såna saker

Jag har en innebur. :)
Som ska säljas om 2-3 veckor :) Den är stor. Och i nyskick!
Jag säljer den för 500kr, för att den har kostat 1000 kr. :)
Vart bor du? Jag bor i Herrljunga/Ljung i Västra Götalands län
Mvh Victoria
PS: om du vill se bild på den så är det bara att säga till så lägger jag upp! :*
8 500kr e för dyrt för mig annars vore de toppen erbjudande, men kan inte nu punga ut så mkt pengar. (fick en hög räkning därför)
Bor i gbg som de står i inlägget.

#9 Hur mycket hade du tänkt att ge för den då? ^^
10 tyvärr så har jag bara råd med att kunna betala 1-200kr å inte mer än så.

Nej tack då!! :P
Då får du titta på blocket :P
12 haha de e därför de står att jag häller lånar än att köpa!
men varför är du se emot kompostgaller? du kan bygga något som liknar en bur i mått och ha växduk under
14 men de har jag ju sakt hela tiden, men ok jag ska förtydla de hela.
Det finns ingen plats i min lägenhet att ha kompost galler!, har verkligen inte den platsen då dem tar upp väldigt mkt i plats! så nej de finns ingen chans att ja kan ha de, oich de spelar ingen roll om jag skulle moblera om… de finns ingen plats i min lilla 1a!
Hoppas ni förstod nu?? Annars vet ja inte hur jag ska förklara de….
Vilken mått på buren önskar du då? kompostgaller har 80-90 cm beroende på hur du sätter de ihop. du ska väl inte ha buren som är mindre än 100 cm?
16 måtten kan vara lika stort som den innebur ja redan har elr lite mindre för hade tänkt ha dem ståendes på varandra, elr på ett annat vis ja redan har tänkt ut. Ja vill inte ha kompost galler i kin lägenhet då de ser för jävligt ut, å sen att min ena valp lätt hoppar in till kaninen i såna fall å att sätta tak som man måste losna varje gång… nej tack… gillar inte ha kompost galler inom hus om man inte har en större lägenhet..
Nu tänker jag inte diskutera mera om just kompostgaller då jag redan har försökt med detta innan!.