Lycklig fjant
Idag fick Fjant prova selen för första gången. Han är så snäll och modig, låg i mitt knä means jag spände på den. Sedan skuttade han ner på gräset och började knapra.
Vi satt i inhängnaden för säkerhets skull då han med största sanolikhet skulle kunna åla sig ur selen. Dessutom behöver katterna bekanta sig med honom.
Den ena efter den andra katten kom till nätet och skulle titta. Fjant skuttade glatt fram och skulle nosa och titta på dem.
Katterna var faktist snälla och tittade, bara den ena som hade en antydan till att lytfa tassen för att försöka peta och se vad Fjant var för en.
Ska låna en smidigare kamera så jag får lite bilder, har själv bara en stor klumpig systemkamer, det är inte så praktiskt alla gånger :)
Men lägger in en bild som jag säkert redan visat på honom. Han har vuxit en hel del sedan den bilden.
hahaha silket roligt namn :P! och gud så söt! < 3
Vad bra att det gick så bra med alla katterna :D
Jo namnet kommer från trolltyg i tomteskogen, var sambon som fick komma med förslag :) så han kännde sig delaktig.
Vi har fyra busfrön till katter, hoppas att de ska komma överens med tiden. Men aldrig i livet att jag lämnar dem ensama.
haha aww jätte gulligt! :D
ja man vet aldrig vad dom kan hitta på :P har med katter 5st och dom kan m an inte lita på i alla lägen :P