Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 5209 ggr
Emelie
0

(S) Lejonhuvade kaninungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tre lejonhuvade kaninungar till salu. En marburger egern vid namn Tranbergets Cupcake, och två havanna wienertecknade vid namn Tranbergets Muffin och Tranbergets Brownie.

Mor: Loveangel's Thea (Svart)

Far: Pepsi (Marburger egern)

Kan med fördel användas till hoppning, kel, avel och kanske även utställning (Cupcake). Leveransklar 20 maj.

Säljes med stamtavla eller härstamningsbevis. 400:- för Cupcake, 350 :- för Brownie & Muffin.

Kolla på hemsidan för mer info Glad Länk till hemsida!

Vi finns i Bålsta, mellan Stockholm & Uppsala, men transport kan fixas till större delarna av landet.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Emelie
0

Tranbergets Muffin. Kan ha blåa ögon. Troligtvis hona.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Emelie
0

Tranbergets Brownie, troligtvis hane.

josefijn
0

jag är intresserad av marburger edern, då den inte väll bär på wiener? vill inte få in det i min uppfödning så ^^ Tror du leverans till Umeå hamn skulle kunan fixas? Kommer efter kaninerfrån finland så. :)

josefijn
0
Emelie
0

Tyvärr bär den på egern då syskonen som du kan se på resterande bilder är wienertecknade. Dock så är han ju inte det själv, så det kommer inte nödvändigtvis bli wiener i kullar efter honom, även om det finns en risk :)

josefijn
0

#5 , ja oj, det är ju klart han bär på det.. Synd :/ Men tyärr ill jag inte alls blanda in wiener i min uppfödning då den är så liten, så allt blir lite dåligt ifall det blandas in :/

Emelie
0

#6 Det förstår jag absolut! Jag vill det inte heller, därför säljer jag alla ungar + pappan.

josefijn
0

jaha, okej! Men du får jättegärna meddela mig via ett PM eller på mail; jagejag92@hotmail.com ifall du sen har något lejon tillsalu som inte bär på wiener. Tycker du ahde superfina lejon så är absolut intresserad av någon av dina :)

Emelie
0

Absolut, i sommar kommer jag troligtivs få fler ungar, då förhoppningsvis utan wienerteckning :)

josefijn
0

Låter bra :)

Emelie
0

Jag addade dig på msn! :)