Kanindödare..
Var det nån som lyssnade på P4…Om dessa killar, som hade köpt två kaniner, varav en som bränt , en bit i taget, sen dom tejpat ihop dess tassar…Filmat förloppet å stått å skrattat när den lilla kaninen pinades av eld, den skrek av smärta å rädsla, den levde ännu när dom gick, men var totalt sönderbränd…RIP lilla nin..
Dess kompis gick oxå ett fruktansvärt öde tillmötes, dom tog den till en källare, där dom sparkade å klev på kaninen innan dom hetsade hunden till att slita den i bitar..Även detta filmades..
..
Kan inte skriva här vad jag skulle göra med dessa unga män…Men samma behandling skulle dom utsättas för..Nu är dom dömd för djurmisshandel, men straffen är så låga, så det gör nog varken till eller från…Fy F*n
såg filmen på nyheterna… hemskt
finns inte ord . jag blir så upprörd . dom som gör sånt måste ha allvarliga problem .. fattar inte hur man kan göra något sånt . åh jag blir förbannad .. jag blir så grymt arg när jag läser och hör om djurplågare . jag vill bara ta nått och slå sönder nått . fattar inte hur man kan göra något sånt mot ett djur . då måste man vara helt * störd . nu vill jag slå sönder nått . jag blir så arg och ledsen . djurplågare är det värsta jag vet . kommer alltid att vara . åh vad jag blir argggggggggggggggg …
Urtsäkta mina små bokstäver och massor med punker. Kan bara inte skriva fint nu.
råkade skicka två, vart lite för arg .
Sånt här är så jävla hemskt. Jag har själv varit med om att folk stulit mina kaniner och släppt ut, som tur kom de tillbaka och då kunna vi fånga in de. Sen så hade någon släppt ut min hona mitt i vintern när hon precis hade fått en kull. även få fick vi tag i henne. Detta hände 4 gånger.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Jag förstår verkligen inte hur man kan ha hjärta att göra någonting sånthär. Hur jäkla känslokall får man bli?
Började kolla på videon, men fick stänga av. Usch. Vidirigt.
Sånna människor borde låsas in på livstid och få psykisk hjälp!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6. Minst sagt!
#7 Personligen tycker jag att dem borde bli behandlade som dem gjorde mot kaninerna! Så får dem känna hur det känns!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

http://svt.se/2.33538/1.1959673/filmade_nar_de_eldade_upp_kaniner
[
](http://svt.se/2.33538/1.1959673/filmade_nar_de_eldade_upp_kaniner)
Det är artikeln om det.
Vet inte hur jag ska känna om dem,
det är så grymt synd om kaninerna att det
Inte går att förklara i ord.
usch!
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Psykopater kallas dem…typiska drag; misshandlar djur (till en början), ingen empati, känner ingen ånger mm.
Jag blev så fruktansvärt arg och ledsen när jag såg detta på nyheterna på teven igår, där man även såg en flammande kanin springa runt och där står idioterna ibakgrunden och hånskrattar…då ville jag hoppa in i tv-rutan och jag behöver inte säga mer vad jag skulle gjort…
Tyvärr så är straffen för djurplågeri så mesiga.
Jag hoppas att dessa män får ett rent helvete resten av livet där de ska lida!
Kastanjegårdens Kaniner
alltså fy f**!!! jag vill inte se den där filmen från nyheterna, kommer bara börja gråta och bara må allmänt dåligt…tänk att det finns sånna j*vla idioter på jorden, ursäkta språket men man blir så förbannad och ja, ni förstår nog hur jag känner!><
Det skär i hjärtat när de faktiskt tänder eld på kaninen 

Asså fy, jag mår illa… Hur kan man vara så grym!? alltså detta är ju inte mänskligt, gud vad jag hoppas att dom får lida värre igenom hela sitt liv!
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Ibland känns det skönt att ha sina kaniner inne..
min pappa såg på nyheterna när jag tänkte sova och jag hörde det usch och fy asså.. helt sjukt vilka ** störda killar..
Herregud… Det finns inte ord för hur arg jag är just nu. Hur kan man göra så? fy fan
Här är hela filmen: http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/stockholm?videoId=1.1593004#player
Jag gråter skitmkt så känsliga tittare varnas….
#18 - Man mår inte bra av att se det, tro mig. Jag tittar på min kanin och allt jag ser är en brinnande kanin som springer runt i snön skrikandes :'''(
Tro mig, man mår skit efter att man sett filmen…
Så jäkla sjukt :(
Det är samma sak som att tända på ett litet försvarslöst barn, kaninen kan inget göra medans idioterna leker gud -.-
Dom borde bindas ihop och bli insmorda i tändvätska och sen bli påtända, så får dom se hur det känns. :(
Råkade se filmen och fyf*n säger jag bara!
Emma
Jag önskar att jag aldrig såg filmen det är inte bra att se sånt man mår skitdåligt.
Jag trodde jag var tillräckligt tuff för att se sånt men jag grät så mycket, och jag brukar tåla att se hemska saker… Men när kaninen hoppade runt skrikandes, fy fn. Jag bara tänker på när den bränns sönder hoppandes. Jag darrar när jag tänker på det…
På filmen så ser man kommentarer på ett forum där hade en människa skrivit att h*n gillade att se gulliga djur plågas…jag blir nästan förvånad över vilka riktiga…..kan inte beskriva i ord vad jag tycker att de är. Ge sig på ett oskyldigt litet djur och medvetet plåga det eller bara glädjas åt att sitta kolla på videor där djur misshandlas…
Läskigt också att antalet djurplågeribrott ökar =`(
Kastanjegårdens Kaniner
#23 - Ja det är riktigt hemskt!
Man har svårt att lita på folk efter att ha sett detta. Visste inte att det var så mycket djurplågeri som dom beskrev det…. Men detta var ett uppvaknande. Kommer ha svårt att kunna bada i flaten i fortsättningen. Dom borde ordna någon minnesdag åt alla djur som har blivit plågade, det är fan FEL och hemskt :(
#23 Fast såg den tråden och det var ironi. Men han ville ge sin hund en levande kanin. -.- Fast han tyckte inte om att se djur plågas, men det var ju "bara en kanin"…
Och i en annan tråd var det en som skrev att kaniner var bra LEKSAKER till små barn -.-
Emma
#25 Har kollat i den tråden och ja, personen verkar ha problem i huvudet, kasta in en kanin för skojs skull till en kamphund…
Hittade en till tråd på samma forum där flera människor gillade att se gulliga djur plågas och även själv plåga djur…samhället är fullt av psykopater…riktigt skrämmande! Sjukt också att forumet tillät att det lades upp massa filmer där djur plågas till döds…usch vad förbannad jag blir!
Kastanjegårdens Kaniner
asså herregud!!
När jag läste om det här, så blev jag bara arg! asså hur kan man göra så? Dom är helt sjuka i huvet -.-' dom borde få stå ut med samma sak!
Jävla kaninplågare.. Eller man kanske ska säga kanindödare!
Stackars kaniner! Dom var helt oskyldiga!!!
Hur kan man göra såhär!
Och skratta gjorde dom också! Dom kanske borde tända eld på sig själva nästa gång… Men jag hoppas att det inte blir någon nästa gång!!

Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Kanske borde dom bussa hunden på sig själva, kanske ta lite tändvätska, tejpa ihop benen också och sen kan du ju passa på att skratta, för det var ju tydligen så kul när det gällde kaninerna :'S
fy fan (ursäkta språket) vet om att jag inte kommer klara av att se filmen, så går efter vad ni har skrivit. kommer bli så arg och gråta . & vilja se människorna som gör sånt dö samma död så vi kan stå och skratta åt dom, om jag ser filmen. helt störda i huvudet! hemskt det finns såna här djurplågare!
Usch jag tycker det här är jättejobbigt att läsa om överhuvudtaget. Det är väldigt intressant att diskutera, men ni får gärna typ varna i början att det är sånt texten handlar om. :)
Usch, mår så dåligt av sånt. Vill inte tänka på vad kaninerna fick stå ut med…
#31 - Det står ju kanindödare, är inte det nog med "varning".

Otroligt hemskt att kolla på filmen och att bara höra kaninen och samtidigt se eldflammorna. Skulle vilja att de får samma död som de oskyldiga kaninerna…
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
#32 nej det tycker jag verkligen inte.

FY FAN!!!! Hur kan man göra så mot oskyldiga KANINER!
Tänk om dom var kaninerna och så blev dom skadade Asså jag skulle vilja gå och döda dom människorna!!!!!!
Jag är ledsen att jag är så otrevlig men jag menar faktiskt allvar!!!!!! Hatar Människor som misshandlar DJUR!

Hur arga vi än är får vi tänka på vad vi skriver i tråden tycker jag… vet att det är svårt :(
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Hur kan man göra nåt sånt!? Har de ingen hjärna eller!?
/ Tilda
#37 En hjärna har dom, en sjuk sådan.. :(
Emma
Till råga på allt börjar kaningårdarna härjas av Djuraktivister nu också…
#39 - Helt sjukt asså… :/
ingen borde behandla djur så. specialt inte kaniner jag tycker synd om kaninerna
.