En till kanin =)
Nu efter att tjatat på mina föräldrar ska jag få en till kanin .Viltgrå honna hon kommer förhoppningsvis få bo med min ena kanin honna .Om inte har jag en till bur.Men min hona är väldigt snäll och skulle aldrig skad någon hon hade en hon kompis som hade sovit över hoss Henne igen(min kompis hos mig tog med kaninen).
Jag återkommer med bilder på kanin ungen =)
Men slänger in en bild på Fiffi på min nuvarande kanin honna =)

Åh så underbart söt! :)
Grattis kanske jag ska säga! :D
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Vad fin hon är

Söt ;)
Mvh Hanna
Mycket söt kanin!
Vad heter hon? :)
Kastanjegårdens Kaniner

#11 Jag tyckte Foffi var sött 
MVH.
Louise T
#12.Ja,jag funderar men jag tror faktiskt jag ska ta Foffi =)
Ida fick mina kaniner träfas i en rasthage gud vad snälla båda va inget bråk eller något.Men dem har fot träffas med varandra enskilt varje dag i ca 2 veckor nu.
Åter kommer med bilder snart.Foffi brukar springa runt och leka och hoppa men inte Fiffi,inte sedan hennes parter dog.Men nu när de fick va till sammans börja Fiffi också göra så(hon jagade inte Foffi båda sprang åt varsit holl).Man ser att Fiffi är glad igen hon har varigt deprimerad enda sedan hennes parter dog för ca 1år sedan.Nu börjar lite av hennes personlighet komma till baka nu när hon fott träfa Foffi i 2 veckor.

#13: Åh vad roligt! :)
MVH.
Louise T

så fina! :)
MVH.
Louise T

Jag måste nog oxå ta och köpa en till kanin, men ena kanin dog 19december 2009 och Wilma är såååå ensamn och har blivit helkonstig !
Gud jag har värkligen inte uppdaterat men nu är hon gätte bra ganska tam och gillar miljön och är stor och finn ska bara byta foder då hon har svårt att holla hullet.
#21.min honna är så mycket gladare pigg och skuttar omkring och värkligen sig själv =)
Här är hon =)

Gud så kul att det gick bra att ha dom tillsammans, jätte söta var dom! :)
Mvh Maia

Verligen söta båda två! Härligt de funkar tillsammans! 
Jättesöta :)<3
Tidigare av i inte min svart vita(Fiffi) hona sig själv pgv att henes kopis dog. Men nu märker man att hon är piggare och gladare helt återstäld.
Min viltgråa hona är gäte tam och är gäte snäll och harmlös. Van vid omgivningen av masa anndra djur. Som harar ,rådjur ,räv ,katt och hund skönt att veta för dessa djur är hon inte rädd för =)
Och har bra hopp teknik är riktigt bra på de och lätt lärd =)
#6 - Men gud vad söt! 
foffi var så underbart söt jue!

Vad roligt att höra. Kanske ska ni ut på hoppbanerna sen? :)
MVH.
Louise T
Söta :)