Smal hona - dräktig (?)
Jo, min hona är förmodligen dräktig, vilket betyder att ungarna kommer runt den 27 mars. :)
men hon har blivit smal, ska hon bli det? och hon dricker väldigt mycket också.
man känner lite ben på henne om man klappar henne och känner lite ovanför magen, vid ryggen.
så har hon inte varit förut, och hon äter som vanligt..
någon som kan säga om hon ska bli smal, eftersom att hon förmodligen har ungar, och så så äter väl dom liksom "på henne" som man brukar säga? :)
Antar att det är hon på bilden :P? sånnafall tycker jag hon ser OK ut. Min hona som fick ungar den 20feb, ble som du beskriver din hona efter hon fött. Fast det är la litw tidigt att redan ha fött nu :P?

#1 hon har inte fött än? :S
#2 Nej så därför är det konstig att hon ser ut som du beskriver :P då min hona såg ut så efter hon fött :S

va?
jag fattar inte vad du menar :S
alltså, man känner bara liiiiite ben på henne, men inte alls tydligt. det är väldigt otydligt. och hon är väldigt tjock
#4 haha jag förklarar dåligt sorry xD men det är inget fel på henne :P det går ju åt mycket till ungarna så flickorna ser inte så fina ut när dom har ungar :P

#5 haha, okej :)
men så du tror att hon är dräktig? :)
Eller ja, hon är inte smal, men liksom, man känner bara liiite ben, men inte ALLS tydligt! :)
#6 haha :P Ja det tror jag :)! men det är ju jätte svårt att veta! typ bara du kan veta det :P om hon har förendrats i tempramentet och blivit tjockare då :P annars är det bara och vänta och hoppas ^^

#6 haha, ja. hon har blivit snällare :)
Vaktar inte sitt revir lika mycket längre! : D
och hon har blivit tjockare ja :)
okej då är hon 98% säkert med ungar :P haha gör svårt att veta (;

haha, okej :)
men jag tror hon är dräktig :)
hon gjorde bo för tre dagar sedan, men ingen päls i :)
och sen har hon förstört det, och inte gjort om, så hon är nog dräktig! :)