Hane sökes för parning (Falköpingstrakten)
Min fuchs-dvv Tova blir snart ett år och jag söker därför en snygg och trevlig hane för parning.
Tova är som sagt fuchs-pälsad och viltfärgad, lugn och mycket social och kompis med familjens tre katter.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Medarbetare på kvinna.ifokus.se
"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"
Söker du en dvv fuchs hane?
Vilka färg vill du att hanen ska ha?
Det underlättar för de som ev har en hane at låna ut :)
Kastanjegårdens Kaniner
jag ahr en vit blåögd dvv hane som jag kan tänka mig att låna ut :P vet ej om du ill ha fuchs? han är iallfall normal pälsad :P
Om du kan åka en bit så har Malin ett antal hanar. Hon bor i Trollhättan. Hennes hemsida är freewebs.com/trasselsudds/
Maila henne och hör. Ska höra med henne om jag får låna någon hane, tror jag=) Har själv en fuchs hona som behöver paras till sommaren.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
jag har en lejonhuvad hane, en havanna:P men du kanske hälldre vill ha en dvv?:P bor ca 1 timme från dej, PMa om du är intresserad:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag måste nog tacka nej till alla erbjudanden. Min äkta make har lagt sig i och blev vansinnig när han hörde att jag tänkt skaffa kaninungar, "Det kostar för mycket, räcker det inte med att du har en kanin och tre katter!"
/Anna
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Medarbetare på kvinna.ifokus.se
"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

Åh, vad synd :/
jag har två kaninhanar annars, en dvv viltgrå hane på 2 år, och en lejonhuvad dvv Zobel/svart japanmantlad hane runt 1 år
och jag bor utanför borås :/
Jätte söt kanin! <3
// Michis