Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: avel-och-ungar
Läst 1157 ggr
Anna_Sv
0

Hane sökes för parning (Falköpingstrakten)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min fuchs-dvv Tova blir snart ett år och jag söker därför en snygg och trevlig hane för parning.

Tova är som sagt fuchs-pälsad och viltfärgad, lugn och mycket social och kompis med familjens tre katter.

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Medarbetare på kvinna.ifokus.se

"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

kaningodis
0

Söker du en dvv fuchs hane?

Vilka färg vill du att hanen ska ha?

Det underlättar för de som ev har en hane at låna ut :)

Kastanjegårdens Kaniner

SaraDerek
0

jag ahr en vit blåögd dvv hane som jag kan tänka mig att låna ut :P vet ej om du ill ha fuchs? han är iallfall normal pälsad :P

hjartelyckanskaniner
0

Om du kan åka en bit så har Malin ett antal hanar. Hon bor i Trollhättan. Hennes hemsida är freewebs.com/trasselsudds/

Maila henne och hör. Ska höra med henne om jag får låna någon hane, tror jag=) Har själv en fuchs hona som behöver paras till sommaren.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

pigelina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en lejonhuvad hane, en havanna:P men du kanske hälldre vill ha en dvv?:P bor ca 1 timme från dej, PMa om du är intresserad:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Anna_Sv
0

Jag måste nog tacka nej till alla erbjudanden. Min äkta make har lagt sig i och blev vansinnig när han hörde att jag tänkt skaffa kaninungar, "Det kostar för mycket, räcker det inte med att du har en kanin och tre katter!"

/Anna

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

Medarbetare på kvinna.ifokus.se

"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"

Vihed97
0

Åh, vad synd :/

jag har två kaninhanar annars, en dvv viltgrå hane på 2 år, och en lejonhuvad dvv Zobel/svart japanmantlad hane runt 1 år

och jag bor utanför borås :/

Michiis
0

Jätte söt kanin! <3

// Michis