Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettutanför-ämnet
Läst 1609 ggr
kaningodis
0

OT - Sportlov

Antar att många har sportlov nu vecka 7.

Vad har ni för planer på sportlovet? :)

Kastanjegårdens Kaniner

Ida-M
0

Inte mycket för en gångs skull. Men till helgen ska jag på kaninhoppning i Bulycke ^^ Sen ska jag med till mammas jobb någon dag.

minkaninester
0

Jag har inte sportlov förrens vecka 8. Men på fredag åker jag till Österrike och åker skidor :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

riiffen
0

Jag har inte heller sportlov förrens nästa vecka, dryygt :P men då ska jag iallafall iväg och åka skidor :)

medarbetare på allergier.ifokus .

Jetaime
0

Jag har sportlov v 8. :) Har inte så mycket planer inför lovet, får se lite vad som händer bara.

Michiis
0

Jag får sportlov v9 :P 2veckor kvar!

// Michis

Kristall
0

Har sportlov nästa vecka. Ska förhoppningsvis till stallet, sen kanske till nån kompis, men tror jag stannar hemma med djuren största delen av veckan. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Husberg
0

Jag har sportlov vecka 9, därefter har jag prao i två veckor. Under sportlovet blir det väl någon tävling annars bara vara hemma och ta det lugnt med kaninernaGlad

SaraDerek
0

jag har mycket planerat under sportlovet!

Tis ska jag vara med en kompis+ jag ska städa kanin burarna.

Ons-lör är jag på KU läger

Sen så ska jag antagligen få kanin ungar i  veckan med ^^!  vi får se om hon föder :P

pigelina
0

jag ska va med kompisar och festa.

20 ska jag para Tequila med Killen och så ska jag till Olofstorp och para Sötis med en hane som heter Amiral:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

MixiDixi
0

Vad jag har för planer: få hem glasögonen, eller ha fått dom, gosa med kaninen, träna den i hoppning, bygga kanin-hinder, åka slalom i Orsa, hänga med nå' kompisar.

Vad jag ska/vill göra: Jag vill åka till Borlänge, och bada där på Akvanova eller va' det heter, så vill jag sova över hos någon kompis, köpa kläder …

Pehpsii
0

Jag har lov nästa vecka och då ska jag passa på att fylla år (=

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

minkaninester
0

#11: Grattis! :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

hugoochip
0

Jag får lov nästa vecka och då har jag inte planerat något speciellt mer än och slappa:P

Sedan är ju Chips ungar beräknade till sista dagen på lovet så kommer väll i stort sätt bara gå och vänta på det^^

Emma-lundqv
0

Jag har lov nästa vecka och då åker jag till Egypten och solar ^^ Så kaninerna får överleva en vecka med brorsan som skötare.

kaningodis
0

#14 Ja, det lät ju inte helt fel…är så trött på all snö och kyla nu!

Kastanjegårdens Kaniner

[Fruktiz]
0

Hrmhrm.. Vecka 9 Tungan ute

riiffen
0

Två dagar har jag kvar i skolan nu (y) ska bli skööönt att slippa den ett tag :)

medarbetare på allergier.ifokus .

kaningodis
0

Haha, jag hade visst lite fel…det var inte så många som hade lov denna vecka :P

Kastanjegårdens Kaniner

emma071
0

jag får lov vecka nio.

Vad jag har för planer: va med lite kompisar och försöka få mina hamstrar sålda ( Rynkar på näsan ) sen ska jag nog dra in till Borlänge till kupolen och shoppaaa,och kanske till Falun oxå ;D

Vad jag ska/vill göra: Jag vill få mina hamstrar sålda =( känns fel att säga så… menmen.

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

Nickel
0

Har fått sportlov ida. :) Ska till italien på lördag, så mamma ska passa kaninerna.. Kommer hem på söndan och då fyller jag år sen hinner jag nog inte göra ngt mer..

nellachilli
0

#13 haha, latmask:D du ska va med mig och sandra hela lovet(;

Har du glömt kaninträffen? Och vi ska fira mig ju! (y)

Brownie
0

Mitt lov börjar NU! :D

Ja fick inte det förrns v.8 ;) Skönt såklart! Skola-.-'

hugoochip
0

21# Såklart jag inte glömt!Oskyldig

XD

[Wildglow]
0

Hade INTE sportlov, jag praoade på en ridsportsbutik ist XD

Faidra
0

Jag har också sportlov vecka 9 o.0

Jag ska mest ta det lugnt (kommer aldrig att hända ^^), träffa kompisar och så :)

[Fruktiz]
0

#16 - Jag ska mest vara hemma och så..^^ :)