OT - Sportlov
Antar att många har sportlov nu vecka 7.
Vad har ni för planer på sportlovet? :)
Kastanjegårdens Kaniner
Inte mycket för en gångs skull. Men till helgen ska jag på kaninhoppning i Bulycke ^^ Sen ska jag med till mammas jobb någon dag.

Jag har inte sportlov förrens vecka 8. Men på fredag åker jag till Österrike och åker skidor :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Jag har inte heller sportlov förrens nästa vecka, dryygt :P men då ska jag iallafall iväg och åka skidor :)
medarbetare på allergier.ifokus .
Jag har sportlov v 8. :) Har inte så mycket planer inför lovet, får se lite vad som händer bara.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag får sportlov v9 :P 2veckor kvar!
// Michis
Jag har sportlov vecka 9, därefter har jag prao i två veckor. Under sportlovet blir det väl någon tävling annars bara vara hemma och ta det lugnt med kaninerna
jag har mycket planerat under sportlovet!
Tis ska jag vara med en kompis+ jag ska städa kanin burarna.
Ons-lör är jag på KU läger
Sen så ska jag antagligen få kanin ungar i veckan med ^^! vi får se om hon föder :P
jag ska va med kompisar och festa.
20 ska jag para Tequila med Killen och så ska jag till Olofstorp och para Sötis med en hane som heter Amiral:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Vad jag har för planer: få hem glasögonen, eller ha fått dom, gosa med kaninen, träna den i hoppning, bygga kanin-hinder, åka slalom i Orsa, hänga med nå' kompisar.
Vad jag ska/vill göra: Jag vill åka till Borlänge, och bada där på Akvanova eller va' det heter, så vill jag sova över hos någon kompis, köpa kläder …

Jag har lov nästa vecka och då ska jag passa på att fylla år (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#11: Grattis! :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Jag får lov nästa vecka och då har jag inte planerat något speciellt mer än och slappa:P
Sedan är ju Chips ungar beräknade till sista dagen på lovet så kommer väll i stort sätt bara gå och vänta på det^^
Jag har lov nästa vecka och då åker jag till Egypten och solar ^^ Så kaninerna får överleva en vecka med brorsan som skötare.
#14 Ja, det lät ju inte helt fel…är så trött på all snö och kyla nu!
Kastanjegårdens Kaniner
Hrmhrm.. Vecka 9 
Två dagar har jag kvar i skolan nu (y) ska bli skööönt att slippa den ett tag :)
medarbetare på allergier.ifokus .
Haha, jag hade visst lite fel…det var inte så många som hade lov denna vecka :P
Kastanjegårdens Kaniner
jag får lov vecka nio.
Vad jag har för planer: va med lite kompisar och försöka få mina hamstrar sålda (
) sen ska jag nog dra in till Borlänge till kupolen och shoppaaa,och kanske till Falun oxå ;D
Vad jag ska/vill göra: Jag vill få mina hamstrar sålda =( känns fel att säga så… menmen.
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface

Har fått sportlov ida. :) Ska till italien på lördag, så mamma ska passa kaninerna.. Kommer hem på söndan och då fyller jag år sen hinner jag nog inte göra ngt mer..
#13 haha, latmask:D du ska va med mig och sandra hela lovet(;
Har du glömt kaninträffen? Och vi ska fira mig ju! (y)

Mitt lov börjar NU! :D
Ja fick inte det förrns v.8 ;) Skönt såklart! Skola-.-'
21# Såklart jag inte glömt!
XD
Hade INTE sportlov, jag praoade på en ridsportsbutik ist XD
Jag har också sportlov vecka 9 o.0
Jag ska mest ta det lugnt (kommer aldrig att hända ^^), träffa kompisar och så :)
#16 - Jag ska mest vara hemma och så..^^ :)