Bella, håll ut ! <3
Är det någon som känner igen sig eller har erfaren om detta, snälla skriv!
Igår kväll när mina kaniner skulle få kvällsmat såg jag Bella ligga i ett hörn & hon kommer alltid när jag ger dom mat. Men hon bara låg där och reagerade knappt på något. Jag höll tummarna på att hon skulle va sig själv idag men nej, hon va sämre.. hon är helt slapp i kroppen, äter inget, har hård & stor mage . . . min mamma håller på att ringa till veterinären & fixa så jag kan gå upp dit snart med henne, jag fruktar det värsta.
Bella, håll ut ! <3
Inbillar mig nu att hennes mage har blivit mjukare, men ska om några få timmar åka in till veterinären, jag har masserat hennes mage 2 ggr & kommer fortsätta med detta en gång i timmen tills vi åker. så orolig för min "bäbis" <3

Hoppas hon blir bättre!
#2 hoppas jag med .<3
All lycka och hopp till er!
#4 tack !
bella har varit inne hos veterinären nu i 2 timmar ungefär för att få dropp, dom sa det ser allvarligt ut men det finns en liten chans hon överlever ! <3 saknar min bäbis så mkt .. hoppas hon komme hem igen..

Håller tummarna för att hon kommer hem!
bella avlivades precis .. veterinären gissade på att det var fel på hennes hjärta eller något. fattar inte hon är död , min älskade lilla hårboll <3 saknaden är enorm *gråter*

Åh :( Vad tråkigt! :(
R.I.P, beklagar :/<3
R.I.P beklagar, vet hur de känns:(

R.I.P Bella :'(
Beklagar!
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Idag hade jag en begravning för bella , saknar henne <3
anledningen till det tog 2 veckor - fick hem henne från veterinären efter några dagar & begravdes då utan mig, varit hemma hos mamma 1 vecka & fixat korset som tog några dagar ..
Verklligen tråkigt.
ledsamt:(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Beklagar verkligen :'(
Vet hur det känns, jag sörjer med dig<3