Simba- Lejonkaninen
Jag hade pecis som mixidixi har gjort, Göra en liten tråd om den varelse som jag älskar mest!
En liten presentation :P
Namn: Simba
Ras:Lejon kanin
Född: 30 maj 2009
färg: Svart winer med vit bläs (?)
Favorit ställe: Är nog på sitt trä hus :)
Favorit rätt: Hmm en stor tallrik med sallad gurka och äpple :D
Bästa djur kompis: Är marsvinen :p hahah han älskar dom! Särskilt lilla Ninni (ett av marsvinen då) Som buka rhoppa in i simbas bur :o! hahah..
Om Teddybjörnen<3
Ja Min lilla gose gris Simba är den underbaraste som finns :D! Han är lugn i knät man kan borsta han utan problem klorna går det lite si och så med :P Han älskar att springa lös i mitt rum och busa runt! Han är inte så feg som han värkar :P Brukar ha honom ute bland våra hunda roch katter och så rädd är han inte :) Som du kanske har märkt så är han en inne kanin fasten jag bor på landet då jag har haft 5 kaniner innan som dött utomhus i den buren jag har nu ute och det känns lit ekonstigt att sätta ut honom i den buren :/
På sommaren så är det fullfart för honom i hagarna! Jag ska även börja hoppa lite med honom och se hur det går :P

Här kommer lite bilder :) jag kan ej sätta in dom direkt i inlägget tyvärr :8 Så en Medarbetare får gärna göra det :D!

Jättesöt! :)
// Emma :D
Fixade så att bilderna visas direkt i inlägget. Inne på kanin.ifokus så finns det en bra beskrivning på hur man får bilderna direkt i inlägget. Länk-->Bild direkt i inlägget
Jättesöt kanin du har + roligt med en presentation! =)
Angående färgen så säger man: svart wienertecknad om jag inte tänker helt fel.
Kastanjegårdens Kaniner
jätte söt är han:*
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Vad söt han är!
Mvh Hanna

#7 tack :) och ska läsa där och se om jag fixar det :P
Okej :)
Tack allihopa! han är min lilla lycko sten <3
jättegullig :)
♥