(S) Hermelinungar
Jag har två hermelinungar till salu! En är svart och den andra chinchilla. Båda är hanar. Den svarta heter Down by the lake, Loke och chinchillan Mr.Brightside, Brutte. Dom är ca 4,5 månader. Det är två riktigt gosiga killar! Och smarta är dom också, kan hoppa upp i knät.
Dom finns i Umeå. Priset kan diskuteras då dom verkligen vill ha nya hem :)
De är verkligen jättefina! <3
#1 Men så snällt av dig! Dom är verkligen helt underbarba <3
Någon som vill ha dom? :)

Jättefina båda två! :)
Fixade så bilden syndes direkt, fler som tittar då och blir intresserade! :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
#3 Men så rar du är, tack så mycket! =)

#4: Så lite så! Hoppas du får nya hem åt dem! :) Lägg ut annons på djurannonser.ifokus också! :)
MVH.
Louise T

Åh vad söta! :)
Mvh Hanna
#5 Tack, hoppas också att dom hittar bra hem! =) Har lagt ut annons där för ganska längsen men det gav ingenting :( Men tack för tipset!
#6 Tack så mycket! Dom är riktiga charmtroll! :)
Kan tillägga att mamman till dessa är hoppare, har startat några gånger. Deras pappa vet jag inte om han hoppar men deras farmor :)
#7 Han är så vacker! Synd att du bor så långt borta! Och sen så har jag ju faktiskt redan en liten okastrerad hermelin-kille hemma ^^
#8 Vars bor du? =) Man kan alltid ha två! =D
# Kalmar :) Men två okastrerade hanar funkar väl inte ihop? Har för mig att det inte gör det iaf =/
#10 Ja, det var ju en bit .Är inte riktigt säker på vars det ligger. Men transport till Stockholm går att ordna! :) Nja, okastrerade brukar inte fungera :( Men man kan ju ha olika burar. Brutte (chinchillan, Mr.Brightside) bor just nu med Loke. Dom har hållit ihop länge. Brutte har blivit den som är längre ner i rang. Men tyvärr kommer din kanin och Brutte inte kunna bo i samma bur :(
Det är jättesvårt att fixa tranport hit tyvärr. Men skulle jag ha plats och råd för en bur till, skulle jag ta honom direkt. Tycker han är otrolig fin :D Så himla synd att man ska bo så långt borta :( Men jag hoppas du hittar ett fint hem till honom! Så söt <3 Jag tror jag är kär ^^
#12 Jo, det går inte så mycket transport från Umeå. Är isåfall företag som tar bra med betalt :( Tack så mycket! :) Tycker också att han är helt underbar <3
Så fina! :D
Verkar vara väldigt segt med att sälja hermelinungar här i västerbotten, och kanske överallt?
Vi bor också i Umeå och har kvar en utav våra honor från vår senaste kull också. Vet också flera uppfödare här omkring som har haft svårt att sälja sina ungar.
Väldigt tråkigt tycker jag.
Hoppas att du hittar fina hem till dem snart!
#14 Tack så mycket! Jo, och speciellt hanar är svåra att hitta hem åt. Men kul att du gillade dom! =D Är det inte du som köpte en teddy av Martina? Har sett när du skrivit till hon. Han är såå söt! Kollade in din hemsida, den var superfin, och din hona som du har kvar är så underbar! =)
Lycka till med försäljningen du också! =)
#15 Ja, jag har köpt min Melvin (Sjömorens Casper) av Martina. =) Tack så jättemycket!
Du är inte intresserad av våran hona? :) Vi kan tänka oss att sälja henne för 100 kr ifall det är rätt hem. :D
Lycka till med försäljningen av dina söta kaniner!
------------
#14 Det gäller nog alla kaniner inte bara hermeliner. Har själv kaniner till salu men ingen är intresserad…Det är nog fel årstid att sälja kaniner nu!
Kastanjegårdens Kaniner
#16 Hon var verkligen underbart söt men jag har redan två kaniner + 3 ungar. Sen försöker jag övertala mina föräldrar om att jag ska få köpa en av Martinas "julklapps kull" :)
#17 Så snällt av dig! Hoppas verkligen dom får ett hem :)
#18 Jag förstod nästan det. Men tänkte att jag kunde fråga iaf. :)
Hoppas att du får köpa en av ungarna, både Martina å hennes kaniner är verkligen underbara. :D
#19 Ja, allt är ju värt att prova! =) Ja men verkligen! Lånade Taipan till min andra kanin, ungarna blev helt underbara! Tack :)
Puttar =)
Putt :)

#23: Härligt att du fick en såld! :)
MVH.
Louise T
#24 Tack så mycket, så gulligt av dig! Känns jättebra, han fick fara till en kaninuppfödning/hoppuppfödning :)

#25: Där kommer han säkert att trivas! :)
MVH.
Louise T
Puttar upp gokillen :)
Puttar. Ingen intresserad? =)
Han kan skänkas bort om ett bra hem dyker upp! :)