Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 824 ggr
Twinklys
0

(S) Lejonhuvad hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att ha funderat ett bra tag har jag kommit fram till att min underbara Theodore är till salu. Hans uppfödarnamn är Royal Seeds Muscot, och han har färgen gul/blå viltjapan wienertecknad. Köpte honom som teddy men tyvärr fällde han av vid ett års ålder. Han är född i början av augusti 2008.

Jag vill allra helst att Theodore kommer till ett seriöst kelhem där han får massor med uppmärksamhet.

Har hopptävlat med honom sedan juni detta år, och han har än så länge en pinne i rak lätt. Att han kommer till någon som vill tävla honom är inte ett krav, bara ett plus.

Vid köp medföljer en tävlingsbok samt några rosetter och härstamningsbevis.

HÄR står mer om Theodore.

Vid intresse maila: twinklyskaniner@hotmail.com

Eller ring: 0701-484008

/Ayla

Twinklys
0

Ganska så nytagen hoppbild på Theodore :)

Twinklys
0

En till ganska nytagen bild. Som ni ser har han fällt av nästan allt på kroppen, men ansiktet är bara fluffyfluffy ^^

Lisa82
0

vilken sötnos!

mvh Lisa

Omplaceringshemmet: http://raddadjuren.zoomin.se

Medarbetare på Kattpolisen

Twinklys
0

putt!

minkaninester
0

Men lilla theo, ;P

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

minkaninester
0

Kan även till lägga att detta är en jätte trevlig kanin och hans köpare inte kommer ångra sig ett dugg! :D

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

Fatma
0

Men åh vad surt! Har ju redan köpt en kanin för 2 veckor sen, ska ju kanske till malmö till jul :/ Hoppas lillsötisen hittar ett fint hem iallafall!

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Twinklys
0

Putt!

rebeccaaolsson
0

Indies Pappa :) Han är så himla söt!