(S) Kastrerad lejon/teddykille
Gizmo kommer från en familj som tänkte avliva honom pga allergi och jag tog hand om honom med förhoppningen om att kunna bonda honom med min hittekaninhona, men hon vill inte alls ha en kompis.
Om någon läser det här och vet om ett fint hem för en underbar, nyfiken och sälskaplig kastratpojke får ni gärna säga till eller tipsa om mig och Gizmo. Han är svart wienertecknad med jättefina blåa ögon, 6 månader gammal och behöver ganska mycket pälsvård. Gizmo är helt rumsren och går på låda, bor utomhus nu men kan flytta in lika gärna.
Jag skulle bli jätteglad om det finns ett hem som söker efter en kastrerad kaninhane som sälskap till sin hona. Tror att det skulle gå jättebra att sätta ihop honom med en kaninunge av honkön.
Gizmo vill inte bli bortglömd i en bur, han är van att skutta fritt så mycket möjligt. Enligt sitt härstamningsbevis ska Gizmo vara en teddyvädur, men han är nog snarare en välpälsad lejonhuvad dvärgvädur och har öronen charmigt på svaj.
Han är kastrerad och hälsokollad hos veterinär för 750 kr, jag vill ha 500 kr för honom och då får han med sig sin sele med koppel, toalåda, kattunnel och startfoder som han är van vid.
Hämtas i Uppsala. Kontakt via pm eller maila på tessilessan[@]live.se
Endast seriösa svar och ett livslångt hem önskas till underbaringen!

Putt:)
Mvh Maia
Så otroligt söt liten kille, gud vad jag blev kär :*
*Puttar* :)
Gizmo kommer flytta till ett jättefint hem imorgon där han blir frigående innekanin. Känns jättebra! 
#3 Vad roligt! Hoppas att han kommar att trivas :)
Kastanjegårdens Kaniner
#3 Åh, vad kul att det löste sig Tessan!

Ska tråden låsas? :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Låser