Har ni någon kanin-dag?
Har ni någon speciell kanin-dag då ni ägnar hela dagen åt era kaniner?
Vad gör ni isåfall för något roligt? Går en lång promenad, städar burar, klipper klor, fotar, mm?
Kastanjegårdens Kaniner
Har ingen direkt dag för det, utan ena dagen kanske det blir fotografering, en annan dag kloklippning och hälsokoll osv.
På helger och lov får de ju mer tid, iom att man är ledig :)
Jag ska börja med det :) Har kommit på att jag sitter lite för mycket framför datorn :(
Så någon dag i veckan ska jag städa burar, sitta med dem i hagen, mysa en massa, låta dem skutta i sele, kamma dem riktigt fina och ta kort och sånt :) Antingen på onsdagarna eller fredagarna, eller både och ;D
Sen brukar dem få lite mer uppmärksamhet på helgerna med :) Men varannan helg är jag knappt med dem alls, min mamma bor inte där jag bor längre så jag åker och hälsar på dem varannan helg typ :')
Det blir bättre nästa sommar. Då har vi en fin kaninbod och stora fina hagar. :) Jobbigt nu när det är så mörkt med :( Och kallt :/
Emma
Oftast på fredagar då jag är ledig men ingen annan haha!
Då passar jag på att endast mysa med mina kaniner :)
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#3 Vad bra det låter att du ska ägna mer tid åt kaninerna än att sitta vid datorn, ett mycket bra intiativ! =)
#4 Oj, vad skönt med lediga fedagar och det låter som om du använder dagen till något riktigt mysigt ^^
Kastanjegårdens Kaniner
Varje dag är en kanindag för mig då jag umgås med honom jämnt efter jobbet men annars är väll Lördagar den dag jag avsetter mest tid.
Jag har ingen speciell dag men på helgerna får dom helt klart mer tid.
Ja det är ju en perfekt dag att hålla på extra mycket med dom små!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Jag använder lördagar för då är jag alltid ledig! :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

Varje dag är kanindagar för mig, hon är ju med här i soffan varje kväll och stjäl mer uppmärksamhet än både sambo och tvn:)
Säjer som #2, annars är var dag en kanindag för min del. :) De är hela min fritid utanför skolan, så det blir ganska mycket tid för de. :)