Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: allmänt
Läst 781 ggr
kaningodis
0

Har ni någon kanin-dag?

Har ni någon speciell kanin-dag då ni ägnar hela dagen åt era kaniner?

Vad gör ni isåfall för något roligt? Går en lång promenad, städar burar, klipper klor, fotar, mm?

Kastanjegårdens Kaniner

Zvintos
0

Har ingen direkt dag för det, utan ena dagen kanske det blir fotografering, en annan dag kloklippning och hälsokoll osv.

[BonnieL]
0

På helger och lov får de ju mer tid, iom att man är ledig :)

emms
0

Jag ska börja med det :) Har kommit på att jag sitter lite för mycket framför datorn :(

Så någon dag i veckan ska jag städa burar, sitta med dem i hagen, mysa en massa, låta dem skutta i sele, kamma dem riktigt fina och ta kort och sånt :) Antingen på onsdagarna eller fredagarna, eller både och ;D

Sen brukar dem få lite mer uppmärksamhet på helgerna med :) Men varannan helg är jag knappt med dem alls, min mamma bor inte där jag bor längre så jag åker och hälsar på dem varannan helg typ :')

Det blir bättre nästa sommar. Då har vi en fin kaninbod och stora fina hagar. :) Jobbigt nu när det är så mörkt med :( Och kallt :/

Emma

LinneaJohaanson
0

Oftast på fredagar då jag är ledig men ingen annan haha!
Då passar jag på att endast mysa med mina kaniner :)

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

kaningodis
0

#3 Vad bra det låter att du ska ägna mer tid åt kaninerna än att sitta vid datorn, ett mycket bra intiativ! =)

#4 Oj, vad skönt med lediga fedagar och det låter som om du använder dagen till något riktigt mysigt ^^

Kastanjegårdens Kaniner

NaimaG
0

Varje dag är en kanindag för mig då jag umgås med honom jämnt efter jobbet men annars är väll Lördagar den dag jag avsetter mest tid.

alwiz
0

Jag har ingen speciell dag men på helgerna får dom helt klart mer tid.

LinneaJohaanson
0

Ja det är ju en perfekt dag att hålla på extra mycket med dom små!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

minkaninester
0

Jag använder lördagar för då är jag alltid ledig! :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

joannaebbalinnea
0

Varje dag är kanindagar för mig, hon är ju med här i soffan varje kväll och stjäl mer uppmärksamhet än både sambo och tvn:)

MajaL
0

Säjer som #2, annars är var dag en kanindag för min del. :) De är hela min fritid utanför skolan, så det blir ganska mycket tid för de. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se