OT- Prao
Jag är i desperat behov av hjälp!
Jag går i 9an och ska snart ha prao, men har ingen praoplats! Jag har kollat hos Frida, men dom hade fullt, Elle och Chic tar inte emot praoelever.
Så nu är det alltså väldigt bråttom, förra året var jag på ett café, så helst något annat, men annars kan det vara i princip vad som helst. Helst inte mer än 1 timme från Stockholm, Solna, Sollentuna, Sundbyberg och så.
Snälla, någon som har några idéer?

Ica Maxi där jag jobbar brukar ta emot praoelever. Eller något dagis kanske? Det är bara att ringa och ringa och ringa :)
Museum, hotell, dagis..

Djuraffär?:)
Mvh Maia
#3 I djuraffär får man väl typ bara städa burar? Vad jag har hört iaf

#4 Det är nog svårt att hitta praoplatser där man inte får göra "skitjobbet". Om du har bråttom att hitta något kanske du inta ska vara så kräsen :) När jag praoade fick man platser från skolan om man inte ville hitta något själv. Kanske inte är så nu för tiden. Praoade på Enskede ridskola 1998, tänk vad tiden går :P
När man praoar så ska man inte vara arbetskraft utan man ska egentligen bara följa med någon och se hur ett visst yrke går till och hjälpa till med dens/deras uppgifter.
Jag praoade på en djuraffär en gång och jag fick göra lite olika uppfifter bla städa burar men annat också.
Kastanjegårdens Kaniner