Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettfärger-och-teckningar
Läst 2602 ggr
-Danielle-
0

Lurviga hermelinkaniner?

Hej allihop!

Har letat och letat efter något vettigt forum där jag kan ställa min fråga. Min hermelin Stjärna dog nämligen i oktober förra året och nu känner jag extremt sug efter ett nytt litet liv att sköta om.

Mina två önskemål denna gång är att det ska vara en liten kanin, i storlek med hermelinen, och att den ska vara lurvig. Finns det någon sådan ras och var får man tag på den i sådana fall?

En lurvig hermelin vore ju guld!

Tacksam för svar! //Danielle.

Jetaime
0

Det finns Hermelin Fuchs :) vet dock ingen uppfödare sådär, men du kan ju googla på det!

-Danielle-
0

Hermelinfuchs lät spännande. Ska kolla upp det, tack!

[BonnieL]
0

Ja hermelinfush finns ju. Har för mig att Ciss föder upp sånna, fast jag vet inte om hon har lagt ned..

Moses2
0

Eller lejonhuvade kaniner. Det finns de som är väldigt små och väger runt ett kilo.

Lindalusbus
0

Eller varför inte en Dvärgteddy? de är i och för sig väldigt lurviga men super mysiga… Sen är dom väll aningens större än hermeliner!?!

TereseE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en liten hittekanin som stämmer in på din beskrivning, vet dock inte vilken/vilka raser hon är.

Serenity
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en hermelin fuchs, hon är jättemysig. Lägger in en bild så ser du lite hur pälsen är och så :)

GabbiS87
0

#7 Wow vilken sötnos!! =)

Serenity
0

Tack :)