Vad önskar du att din...
Vad önskar du att din Dvärgkanin skulle kunna göra? 
Gå i koppel elr lös som en hund, och kunna komandon som en hund, de är lite svåra att lära dom det tycker jag, hehe.
Kunna gå lös i trädgården (finns hål i häcken), komma på inkallning, "nej", snurra, 2 tassar mm,, :P
Gå lösa utan att smita, komma på inkallning och ha viljan att hoppa. 
att alltid använda toalådan! haha. Komma på inkallning och lyssna på nej så att de aldrig biter på något olämpligt igen :P
Kan lägga till att jag önskar Nisse kunde hålla sig ren…
Igår hade han på något sätt lyckats få ner filten jag sätter över ena delen av hagen (knyter fast den).
Med tanke på att den luktade hona, var han ju såklart tvungen att kissa och bajsa på den.
Med resultatet att han blev rosa på tassar och lite skvätt på örat…
Som tur var är det borta idag, men ändå. 
Gå lös kan redan den ena, men jag vill den andra ska kunna det med ;D
Hälsningar Malin

Bli av med sin dubbelhaka hahah :D
Nä, men jag önskar att hon skulle kunna vara lite snällare emot andra kaniner (eller djur övh.), som det är nu går hon knappt att ha i en hage bredvid en annan hona/kastrerad hane utan att bli helt tokig. Och hundar eller katter eller fåglar attackerar hon, lite drygt i längden.
the vanity, it becomes insanity

Önskar att Bonsai kunde göra sina behov i lådan utan att behöva ha hö där i :P
Jag skulle vilja att mina kaniner skulle kunna bo tsm som marsvin kan göra hur lätt som helst :) hehe
#7 hahaha
jag är nöjd med mina som de är. :) De flesta kan gå lösa, och kommer oftast på inkallning, alternativt stannar när de märker att man kommer mot de för att ta upp.
Alla kan gå i koppel och sele, inte så konstigt kanske, de är ju hoppare. :)
Kunde varit kul om Melody också var hoppintresserad i och för sig. :)
Annars är de älskade precis som de är! =D
Kanske att hon skulle kunna gå lös och komma vid inkallning, lite likt min förra kanin. Nu sprigner hon löst på altanen och att få in henne till buren är omöjligt..
Kunna gå utan koppel/sele utan att få panik och gömma sig unnder altanen ;)
Kunna tala förstås!
Men ska vi vara mer realistiska så vore det kul om dom använde toahörnan flitigare, dom råkar ha en viss tendens till att klotta ner hela buren… :-)
#14 Din kanin talar på sitt sätt. :)