Kaninerna på bannern
Jag satt och kollade på bannern(Dvärgkaniner.ifokus) och då det dök det upp några frågor.
Vem det är som har gjort den och vems kaniner är det?
Blev lite nyfiken ^^
Kastanjegårdens Kaniner

Det är ingen här på sajtens kaniner. Utan det är jag som har valt ut denna bild från en hemsida som ifokuskillarna köper loss bilder ifrån =) Så det är alltså Staffan som har gjort bannern och jag valt bilden =)
Jaha, jag har alltid funderat på alla olika bannrar här på iFokus, trodde att det var sajtvärden, du i detta fall som gjorde den.
Nu vet jag, tack! :)
Kastanjegårdens Kaniner

Intressant har också alltid viljat veta ;)
Mvh Maia
Jätte intresangt, satt och tänkte på det igår:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Själv tycker jag det är roligare med bilder på kaniner som är egenfotade ^^ inte köpta.
Vem köper ifokus-killarna, bilderna ifrån?
Med tanke på det Wera sa så kom jag på en sak.
På belgiskjättekanin.ifokus så har de en tävling, där vinnaren får vara på bannern.
Detta kan ju vara något som vi här också kan använda, som t ex vinnaren av varje månadens kanin får vara på bannern.
Detta var endast ett tips/förslag!
Det är roligare om det byts iallfall någon gång ibland…kanin.ifokus borde verkligen byta, den ser inte ens "kaninig" ut :P
Kastanjegårdens Kaniner

#6 härifrån köper de ofta dessa bilder; http://www.istockphoto.com
#7 Det lär inte hända, då iFokus killarna gärna vill ha bra bilder med bra kvalité. Sen blir det för mycket jobb med att ändra så ofta.
Men sen får vi se om ett tag om man kan orda en tävling eller liknande. Men det lär inte hända än på ett tag ^^
#8 Okej, då vet jag :)
Kastanjegårdens Kaniner