Vad har jag hittat?
Jag hittade denna lilla kanin i ett soprum och tog så klar med henne hem. Jag har inte haft kanin på många år och aldrig en vädur.
Jag funderar på att behålla henne (har kollat könet) men undrar om det kan vara en dvärgvädur. Hon är inte speciellt stor men verkar inte heller vara så gammal. Jag har heller aldrig sett en som är vit utan att den är rödögd. Hennes ögon verkar vara lila nästan.
Min förhoppning är att hon är en dvärgvädur och inte en fransk vädur eftersom hon kommer att får bli en innekanin om hon stannar hos mig.
Hon är en nyfiken liten krabat som direkt hoppade fram och hälsade på min hund (boxer) och sedan snällt satt stilla och blev tvättad:)
Hoppas du kan behålla henne, var ju jättesöt!
ser ut som en vit blåögd dvv :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Instämmed med #2.
Stackarn, i ett soprum… världen är allt konstig.

O! HIttade du henne i ett soprum!? Jisses vissa människor har verkligen ingen empati för djur!
Vilken lycka å tur för den där lilla krabaten att du hittade henne!
Hon är ju jättefin! Lycka till!
Är hon öronmärkt?
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
# 5 Hon har ingen märkning vad jag kan se.
Jag kan dessvärre inte behålla henne eftersom min hund visar alldeles för stort intresse för henne och jag är rädd att hon ska bli skadad. Nu har jag dem i separata rum, men eftersom jag bor i en etta är detta arrangemang ohållbart i längden.
Finns det någon som kan och är villig att ta hand om henne? Hon finns i Uppsala.

#6 Oj! Asså mitt hjärta smälter. har en kastrerad snart 9mån blandras hemma, frigående …
Funderar på hur stoor hon blir! haha!
Har tagit hand om hemlös kanin förut så mitt hjärta säger JA, men måste tänka efter … ok?!
Jag bor i Stockholm å transport skulle inte va några problem… men låt mig fundera… ska resa bort senare i augusti å sånt… å då tänkta jag ta med min Malte…. hmm….
Men dyker nån annan upp å säger JA rakt på en gång! Tveka inte å ge henne ett bra hem!!! 
Vilken goding!
Hade jag haft plats just nu (burbyggande på gång), hade hon kunnat fått stanna här i väntan på nytt hem.
Om jag hade haft plats kanske jag skulle kunnat tagit henne, men jag har lånat ut min sista bur så jag har ingen plats:(
Vem är så dum å slänger ett liv i en soptunna?
supersöt, hoppas du hittar ett hem åt lillen!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Jag är intresserad av en vit blåögd dvv
en hona helst :) så hör av dig :D
ÅH, HERREGUD SÅ HEMSKT! :'(
#11 har pm:at dig

#14 Å vad härligt! Nu har du väl hittat ett bra hem!
Har ännu inte hittat ett nytt hem…
jo kanske om du vill skicka med transport? för då kanske jag kan ta henne, :)
Jag tycker inte alls hon ser ut som en fransk vädur, inte ens en korsning. Tror det är en vit blåögd dvärgvädur då har hittat!
Not your mom, not your milk.

Hur kan man slänga en så söt kanin?
Tur att du hittade henne<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

vissa människor är verkligen galna!
har själv hittat en hona med 4ungar på en bensin-station, på en helt öde plats i Borås, med massa trafik. fick tag i dom som tur var! men dom var otroligt rädda allihopa. nu bor dom hos en av mina bästa vänner, som älskar kaniner! så dom har ett väldigt bra hem just nu, och alla har blivit tama och orädda!
Hoppas verkligen du hittar ett bra hem för sötisen <3

har du typ satt upp lappar i mat affären och lite överallt? Kanske är en bortsprungen kanin? Hoppas hon hittar ett bra hem!
Helt säker på att hon inte var bortsprungen. Hon var i en kartong.

Tänk att människor verkligen kan göra så mot djur!
Vilken söt:)
HEMSKT :(
Söt är hon i alla fall <3