Vilken färg har Stampe?
Hallu^^ nu kommer jag men en utav mina många, säkert simpla, frågor.
Många ställer frågan vad man har för färg på sin kanin, och jag har ingen aning om vad min Stampe är. En gammal kompis sa att hon trodde att det hette "madagaskar", stämmer det? Skulle vara rätt så trevligt att veta vad han är..
Har ingen jättebra bild som visar hans teckning, men han är typ såhär över hela kroppen, lite svart, vit, beige, "kräm" och grå.
Tack på förhand!

Ser ev ut som japantecknat.. behöver dock en mycket tydligare bild på hela kroppen för o kunna ge dig ett säkert svar.
Visa en kropps bild.
Han är antingen Gul/svart japan eller Gul/blå japan.

okej, jag får gå ut och ta en ^^

Blå/gul Japan.

tack för svar! =D bra att veta! =)

Tänkte precis säga det. Blå/gul japantecknad är han :)

så skönt det känns att veta, haha^^ haft honom i fem år, och inte vetat vad det är! XP
Rättar lite 
Blå/gul japantecknad med zobelanlag.
Jättesöt ^^

#10 höhö, okej! tack så mycket igen! ^^ hans matte håller med om att han är hima söt *hihih*

#10 Varför zobelanlag, då skulle han ha varit blå eller vit/svart japantecknad, däremot ser han ut att ha viltanlag, viltfärgad gul/svart japantecknad.

hmm.. så han är både viltfärgad och japantecknad..? =/

Jag tycker att han ser ut att vara gul/svart japantecknad.
(Japantecknade kan vara båe viltfärgade och enfärgade, men man nämner inte det i färgens namn).
vet inte
men söt var han
Jag trycker inte han ser ut att vara gul/blå viltjapan, där emot ser han ut att vara blå/gul japantecknad ^^ Utan vilt.