Bilder på Alf
Var ute nyss och tog några kort på lill Alf. Visar några få av dem här, dock så är kvalitén inte den bästa.
Vänta gärna med att kommentera tills jag är klar!
Kastanjegårdens Kaniner
När jag visar bilderna direkt i inläggen så blir de jättestora och täcker typ halva skärmen…varför blir det så? Även vissa andras bilder blir så, oftast samma anvädare…någon annan som ser samma sak?
Aja, nu får ni iallafall kommentera om ni vill!
Kastanjegårdens Kaniner
Vilken sötnos. ^^
#5: Inte märkt av det problemet.
Supersöt! Fina ögon (A)<3
Emma
Tack, han är rättså söt och har fina ögon ^^
Kastanjegårdens Kaniner
Gud vad söt!
// Emma :D

å vilken fin Alf!! Jätte go'! 
Vilken underbar teckning!
#5 Inte märkt av det.
Jätte söt verkligen! 
Tack så mycket allihopa! =)
#11 Ja, den är rättså cool ^^
#12 Om jag minns rätt så blir oftast alla dina bilder stora för mig
------------
Det jobbiga med att bilderna blir så stora är att själva tråden flyttas ner och listan med favoritsajter mm hamnar längst ner på hela sidan…med andra ord: störande!
Kastanjegårdens Kaniner
Visar nu en bild direkt i inlägget, kan någon säga hur den ser ut, storleken på den?
Kastanjegårdens Kaniner
#17 Haha men gud vad konstigt och drygt!
Det är väl också för mina bilder är stora de jag lägger ut, oftast minskade till ungefär 500x600px elr liknande.
#16 Bilden där ser precis ut som det jag visade i #15
#17: För mig ser det bra ut.
Använder du IE?
Ibland kan man bli tvungen att uppdatera version.
Men ibland funkar det inte ändå.
Kan tydligen krångla lite med IE.
Jag använder Firefox och det funkar i princip felfritt. =)
#18 Japp och det är en aning störande
.
Jasså, jag som inte har vågat lägga ut mina bilder direkt i inläggen pga att de ska visas som jättestora ^^
Kastanjegårdens Kaniner
Vänta nu kom jag på en sak….för ett tag sen så var vi tvungna att ominstallera hela datorn och det är faktsikt sen dess det har varit såhär konstigt…
Haha, nu vet jag att det är min webbläsare. Provade en annan som vi har men som jag aldrig använder och vet ni vad…det var allt som vanligt igen!
Kastanjegårdens Kaniner
Jag använder Internet Explorer (antar att IE är det?) och här är det inga problem
Fast jag tror pappa uppdaterade det så jag har nyaste IE, förut hade jag Firefox, Mozarilla? Men trivs bättre med IE.
#21: Vad gött. =)
#22: Japp, IE är Internet Explorer.
#23 Underbart, känns som en helt ny version av iFokus!
Innan så hade jag Internet Explorer 7 och då funkade allt perfekt men det försvann när vi ominstallerade datorn så sen dess har jag bara haft Internet Explorer.
*Laddar ner Internet Explorer 8*
Kastanjegårdens Kaniner