Presentera din dvärgvädur live!
Denna sortens tråd som går ut på att presentera ditt djur "live" (dvs filma djuret och berätta om djuret) finns på ett flertal djursajter här på iFokus (bla kanin, hamster, råttor, marsvin etc) så jag tänkte att det skulle sitta bra med en live tråd här med! 
Så greppa kameran och filma din kanin, berätta lite om den såsom ålder, färg och teckning, vart h*n kommer ifrån och allmän rolig info som t.ex personlighet (vad h*n gillar att göra), favoritmat etc. Ras vet vi ju redan elr hur 

bra ide ;)
ska sätta igång så fort mina batterier har laddadt klart =)
Har presenterat alla mina dvv på kif, men kan filma om och berätta om, har fått hem en ny dvv. Fast det är teddy pälsade. Är det ok ändå? ;)

#2 Hehe jag vet, det har jag med, men jag har gjort om mitt rum lite och så har jag lite mer tillbehör att visa (inte för att det är så intressant men ändå), så man kan lika gärna göra en ny film och lägga in här 
Teddypälsade dvärgvädurar e helt okey! 
Kan filma en snart :) får hem min andra kanin om en vecka ungefär. Hon är teddyvädur men jag tycker att hon kan få vara med på ett hörn ändå :)
Emma

vad är en teddyvädur ? :)

#6 En teddy dvv är en vanlig dvärgvädur fast med typ 10 gånger mer päls
hehe.
Försök helst att inte skriva så mycket i denna tråd så att den inte blir så onödigt lång (det är ju trots allt en filmtråd) så istället för o skriva - gå o filma din kanin 

jaha (i)
förlåt..
Ska ta och göra en film idag om jag kommer ihåg! Men då får någon hjälpa mig att lägga upp filmen på youtube, jag fick inte det att funka förra gången :S Skumt…
(Ni kan ju rensa tråden från "onödiga" kommentarer)
Gjort film nu! Haha den blev muppig, iaf. någon snäll människa som vill hjälpa och lägga ut på youtube?