Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: om-lejonhuvad-dvärgvädur
Läst 1101 ggr
phoebe2011
0

NY familjemedlem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Vi är så glada att joina familjen kanin. Igår åkte vi till zoobutik för att "titta"…. Dottern och jag själv SÅG ju kaninen med stort K! De bondade instant! Inatt fick världens sötaste och goaste kanin sova på djurhotell. För vi KÖPTE! Dottern är så glad att munnen är klistrad till öronen. Jag har väntat med egna djur av logistiska skäl. Dottern, dock van, och alltid go med djur är nu SALIG! Stor lycka. Lilla "Peo" (blir det nog), verkar jättebekväm med min dotter! Bur nu ihopskruvad. Grönt hö på plats. Pellets på botten och mat. Det lilla fjunet gick rakt in på sin toalett och gjorde sitt. 8 v gammal?! Ny här.. Imponerande! Det hade vi inte räknat med. Längesedan jag hade min egen första kanin, "chadwick Hobson". Del av familjen. Nu verkar lilla ev "Peo" bli del av våran familj. Fantastiskt. Ser fram emot detta;-)!

Arcade-Foodie
0

Grattis till eran nya familjemedlem :3

phoebe2011
0

Oh, stort tack. Han är så fin. Lugn och go! Fantastiskt mysigt detta! Nu introducerar vi honom till hemmet. Han verkar trivas och ta det hela med ro. ! " Potträning". Men allra mest mys. Oerhört härlig liten individ är han. Bara liten än. 8,5 v. Ångrar inte en sekund! Salig dotter ;-)! Svante tvättar och pussar på oss;-)

LinneaWik
0

Grattis!! Hoppas det går bra med er Peo! Han värkar vara en mkt väluppfostrad kanin :)