Zvintos Benjamin
Den i mina ögon finaste avkomman under 2012. Dvärgvädur i white zobel blå, hane född 26 Maj 2012. Hans kullsyster Beatrice har en egen bildtråd. Benjamin har charmat mig totalt med sitt utseende och underbara temperament. Ser fram emot att ställa honom i höst och framförallt på LU nästa år.
Jättefin!!! 
Riktigt tjusig liten kille!
//Emma
Verkligen jättefin! Honom ska du vara stolt över :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8: Det är jag också. ^^ Ser fram emot när han är i tillräcklig kondition att ställas, dvs när bebispälsen försvunnit. Blir ett spännande år nästa år!
Men åh, så fin! :D
Riktigt fin färg! :D
/ Angelica
Nästan ett år har gått sedan det senast skrevs i tråden. Benjamin har blivit utställd i B-klass på 91,5p och ska nu ställas i Mantorp samt i Örebro, där jag hoppas på bättre poäng. 🙂 Därefter ska han stambokföras och bli pappa till en kull.
Riktigt häftig färg! Jätte fin :)
Han är verkligen riktigt fin!
Tackar tackar. 🙂
Vilken skönhet !😍
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
En av dom finaste kaniner jag sett! 🏆 😍
har du uppfödning? Är intresserad av en liknande kanin, superfin!
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#19 & 20: Visst är han fin. 😃 Inte alls partisk! 😎
#21: Både ja och nej. 🙂 Den ligger just nu på is då det dels händer mycket i mitt liv just nu och dessutom har jag inte riktigt den platsen jag önskar. Däremot ska han troligen lånas ut till en kull med en white zobel brun hona. När det sker vet jag dock inte. Först ska han ställas och stambokföras.
Vacker kanin 🙂
Jätte vacker kanin älskar färgen🙂😍
Tackar 🙂
Drar igång den här tråden igen med lite nya bilder på godingen. Han har bott hos en annan uppfödare i ett år, då min allergi blev mycket värre efter min son föddes. Nu är han tillbaka hemma igen då uppfödaren inte kunde ha honom kvar längre och allting går faktiskt bra, känner inte av allergin överhuvudtaget.
Benji fyller 3 år i år, har hunnit bli stambokförd på 91.5p och är pappa till minst två kullar. 🙂
urgullig❤️
SVEA
Idag fick han ställa upp på lite påskfotografering. 🙂
*bländad* pust så snygg! Superfin :)
#42: Hehe, tackar! 😃
Snyggingen är inte så snygg just nu, när han är mitt uppe i fällning. 😛