28/5 -15 (S) kaninungar
Är i stort behov av att bli av med 3 stycken kaninungar som blev till av ett misstag då honan rymde. Mer fakta hittar ni i den här tråden: http://kanin.ifokus.se/discussions/5549036ece12c416d00040df-hjalp-ar-hon-draktig . Jag vill ha en seriös köpare som helst ska ha haft kaniner innan eller veta mycket om dom då detta inte är någon nybörjar kanin. Jag finns i Blekinge. För mer info eller intresse skicka ett PM eller skriv en kommentar. De är hemtklara sista veckan i Juni då vi efter det ska iväg till Tyskland en månad och jag vill helst ha de sålda innan dess.
Älskar kaniner 
Vänligen läs våra annonsregler. Har nu ändrat rubriken.
Lycka till!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Var finns annonsreglerna? Försökte hitta dom men hittade inga. :/
Tack :)
Älskar kaniner 
#2 Finns under "aktuellt just nu" fastnålade 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ok tack!
Älskar kaniner 
Namn: Anemone Nemorosa
Kön: Hona
Ras: Blandras mellan vildkanin (pappa) och lejonhuvud och dvv (mamma)
Ålder: ca 7 veckor när kaninen helst ska köpas.
Teckning: Viltgrå Wienertecknad
Om föräldrarna: Pappan är vildkanin och mamman en blandras av dvv och lejonhuvad kanin. Mamman har hoppat en del hemma och är rätt duktig dock blir dock nervös så fort det är nån annan stans. Hon är en nyfiken snäll kanin som nästan aldrig bits och är snäll mot de flesta andra kaniner. Aningen osäker och rädd ibland dock.
Om kaninen: Den minsta i kullen och enda honan. Även den som var snabbast med att utforska buren utanför boet.
Pris: Tänkte ta 200kr men det kan diskuteras. Hemmet är viktigare än priset.
Älskar kaniner 
Namn: Tussilago Farfara
Kön: Hane
Teckning: Viltgrå
Om föräldrarna: Pappan är vildkanin och mamman en blandras av dvv och lejonhuvad kanin. Mamman har hoppat en del hemma och är rätt duktig dock blir dock nervös så fort det är nån annan stans. Hon är en nyfiken snäll kanin som nästan aldrig bits och är snäll mot de flesta andra kaniner. Aningen osäker och rädd ibland dock.
Om kaninen: Den största i kullen och väldigt matglad.
Älskar kaniner 
Namn: Trifolium Pratense
Kön: Hane
Teckning: Viltgrå
Om kaninen: -
(den högra på bilden)
Älskar kaniner 
4 veckor på onsdag och fortfarande ingen tingad. Skulle vara skönt att veta om nån är intresserad då jag inte kan/har tiden för att behålla alla 3.
Älskar kaniner 
#9 Har du annonserat på blocket? :)
#10 ska göra det ska också sätta upp lappar.
Älskar kaniner 
Wienertecknade är jag intresserad av
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Vet ni alldeles säkert könen?
Kaninhoppning
Nej är lite osäker ska kolla imorgon igen riktigt noga.
Älskar kaniner 
Behöver få ungarna sålda med innan Juli! (de är 7-8 veckor då)
Älskar kaniner 
hej jag är intresserad av anemoen nemorosa hur tama är dem? kan man bära upp dem? kan de hoppa mamman och pappan? har tittat på ett inlägg du har gjort och jag vet att hon är en tjej mvh Leona❤️
Kaninhoppning
OJ glömde att pappan var en vilt kanin förlåt men mamman kan hon hoppa.😃
Kaninhoppning
#17 #18 Pappan kan nog hoppa rätt bra. ;) Mamman har hoppat en del hemma och trivs bra med det inte tävlat än dock. På nya platser är hon lite nervös och osäker men det är ju mest en vanesak. Hon har som max hoppat 45cm högt hemma men klarar nog högre med lite träning. Ungarna är lätta att lyfta upp och verkar tycka om att kela. Jag kunde utan problem lägga dom på rygg. De är väldigt nyfikna och undersöker genast nya saker. Trifolium är den som hoppar bäst men Anemone är också bra hon satt uppe på transportburen en dag.
Älskar kaniner 
åh Trifolium är så söööööt! Hade så köpt honom om jag hade fått för mamma…..😕
Har dock en hane hemma också……..
Aja alla tre är supersöta!
Zingo
Hej igen kan vi komma och titta någon dag mvh Leona❤️
Kaninhoppning
#21 Såklart du kan! :)
Älskar kaniner