Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettallmänt
Läst 32918 ggr
malin--a
0

Pris för kastrering

Hur mycket kostar det hos era veterinärer att kastrera en hane?

Höll på att tappa hakan när jag beställde kastrering för Chip på smådjursakuten, 900 kr! Förvånad

hjartelyckanskaniner
0

Jag skulle betala 600 för Abbe. Men han klarade inte sig så jag slapp betala.

Jag hade lagt lite extra på en riktigt kunnig veterinär än att betala typ 400 och få hem en död kanin.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

malin--a
0

#1 Jo det är klart! Men samma veterinär tog 700 för en kastrering för ett år sen, tycker det är en lite väl stor prishöjning…

hjartelyckanskaniner
1

#2 Jo. Men tänk ändå vad alla maskiner de använder, kostar. De kanske har förlorat "kunder" eller vad man ska kalla det och då har de höjt priserna.

Men 100kr/år är ju inte så stor höjning:P men har man lite pengar så är det ju mycket.

Mvh Emma

malin--a
0

#3 Dom höjde 200 sen sist ;) Det är lite mycket enligt mej… Men men. Man har inte direkt mycket att välja på.

hjartelyckanskaniner
0

#4 var jag som läst fel:P men är du nöjd så ska man ju inte byta pga priset:)

Mvh Emma

ivanhoe81
2

vart finns era veterinärer för jag kommer fråga om priset hos en veterinär då jag kommer ha 2 dvärgvädurar ihop men det är en hona och en hane (bror och syster)

malin--a
0

#6 Den jag pratar om är Smådjursakuten i Kungälv :)

lillaisa
2

Jag betalade 1050 för Min hane.

/Isa

[nataschaj]
1

850 blå stjärnan och jag tyckte om han vetrinären! han fick mig känna trygg och allt…så kastrerar ja nån av mina honor så vill ja ha han igen..

malinroth
1

Jag betalade 950kr på Distriktsveterinärerna i vännäs. Tycker det var dyrt för en hane men kollade aldrig vad de tog nån annanstans då jag är nöjd med dom, åker alltid dit med hunden också. Duktiga veterinärer och de är bra på kaniner och det är ju huvudsaken :)

malin--a
1

Hm, det är kanske inte så dyrt då ändå… Kanske bara är jag som har vart bortskämd med priserna innan Tungan ute

Ida-M
0

600 har jag betalat..

Emmsann
0

800 betalade jag men det är ingenting mot vad man får tillbaka. Dvs en kastrerad och lugn kanin :-)

//Emma

Jeppo
0

Jag betalade 600kr för kastrering av hane i kinna.

pigelina
0

frågade runt lite i våras och 600 tog dom för en hane hos en veterinär i majorna, 450 hos en i *****(skriver när jag kommer på vad det heter)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

hugoochip
0

800 kr betalade jag:)

[nataschaj]
0

15 var i majorna låg detta då?? tänkte för en tjej kompis ska kastrera sina snart.

[Majasmamma]
1

Jag betalade 600 kr, och här i Sörmland/Sthlm skiljde det massor mellan de olika klinikerna (jag ringde runt och frågade en hel hög) allt från 500-1400 kr!

Qepta
0

Betalade 780kr.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

helkev
0

Här i Linköping, på en bra klinik, fick vi ge 700kr för kastrering av vår hankanin nu i somras

zantana
0

Var på vetrinärhuset i ängelholm och dom tog 700 kr för en kastration.

Dom sövde även min kanin igen efter 3 v då han fick en skada i munnen och det gick kanon efter han åter hämtade sig snabbt och mådde faktiskt ganska bra trotts det var så närma sövningarna.

Puffetuss
0

När jag kastrerade min kanin på västerortsdjursjukhus tog dem 995 kr, för morfinet och all utrusting kostar ju ganska mycket för dem. Men när jag fick hem Puff var han pigg med en gång, :DTyst

Valkyrie
0

Jag har givit 580 kr för han kastrering =)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

loppan1
0

runt 1300 gav jag för kastrering av honkanin

ivanhoe81
0

# 24 nu var frågan om en hankanin men det var bra att du skrev priset på en hona med

ringde och kollade på en praktik här 625kr för en hankanin, ska fråga på ett ställe till som kan vara billigare

loppan1
0

#25 tänkte inte på att frågan bara gällde hankaninerSkäms. Men nu vet ju även de som tänkt kastrera honor vad det kan kostaFlört

cillan
0

Har ni tips på bra vetrinär i stockholm med omnejd (helst södra sidan, eftersom jag bor i nynäshamn)? Som är duktig på kastrering av hankaniner.

Emma135
0

#20 vart i Linköping kastrerade du din kanin?

jossanElsa♥
0

Här kostar det 600

Min blogg www.petsandmakeup.blogg.se kolla gärna in den 😉