Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: köp-sälj
Läst 996 ggr
Facie
0

7/10 -14 (K) Kaninhona

Söker en hona till min kastrerade hane:

Var: Så nära Trollhättan/Göteborg som möjligt.
Ålder: Minst 5 månader, helst runt ett år. Men även äldre är intressanta.
Ras: Alla av dvärgras är intressanta
Temperament: Framförallt vill jag att hon ska vara snäll.
Färg/teckning: Spelar ingen roll, ser dock helst att hon är normalpälsad.
Övrigt: Hon skall passa som/ vara innekanin och självklart vara helt frisk. 

En förutsättning är också att jag skall få ha kaninen på prov en rimlig/överenskommen tid utifall att Min hane och honan inte kommer överens.

Har du en hona till salu som passar in helt/delvis på denna beskrivningen eller känner du någon/vet någon som har det så hör av er här eller via PM!

Pretty wise //

Fridaaaa
0

Vänligen läs våra annonsregler. Har nu ändrat rubriken.
Lycka till!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Facie
0

Förlåt Frida😊

Pretty wise //

Fridaaaa
0

#2 Ingen fara 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[hannaaeeriksson]
0

Jag har en hona i Göteborg på 10 månader, som jag tror att skulle kunna vara åt ditt håll! Hon är blandis av dvv, holländare, hermelin och lejon. (Dvärg alltså). Hon är svart Wienertecknad, men ingen synlig wienerteckning, så helsvart. Jättesnäll och go, aldrig nafsats, toa-van, något tillbakadragen eftersom hon är en av de lägre i rang i kanin-gänget som bor i lag. Inomhuskanin, men för tillfället inte frigående innomhus. Absolut får du ha henne på prov ett par veckor så du ser att dom kommer överens, men det kan vi prata om sen ifall du tycker att hon verkar intressant :)

[hannaaeeriksson]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu så fick jag upp em bild, här är hon:

Facie
0

Jag har tyvärr redan hittat en hona på ett omplaceringshem som jag nu har på prov. Det kändes rätt att ta en hona som kanske får de svårare att hitta ett nytt hem. Men kommer lägga din hona på minnet utifall det inte skulle fungera av någon anledning. Tack för du tog dig tid och skriva! :)

Pretty wise //

Facie
0

Admin kan låsa tråden då den inte längre är aktuell.

Pretty wise //

Inlägget är låst för nya kommentarer