Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: köp-sälj
Läst 429 ggr
kaninlyckan
0

10/7 /(S) dvärgvädurs-honor

Hej! nu så måste jag sälja mina kaninisar då jag inte längre har tiden dem förkännar och nu sen skolan börjar kommer jag inte alls ha tiden dem behöver så jag säljer dem

Bamse är en kelig liten kanin på ca 1 år som älskar uppmärksamhet och gillar att hoppa när han väll får de. han är av lejonhuvad dvärgvädur  och är färgen svart. Vi kastrerade honom detta år för ca 3 månader sedan och går ihop med hans mamma och jag skulle gärna vilja att dem 2 hamnar i ett hem tillsammans då bamse har levt med henne nästan hela sitt liv

Candy är en sprallig hona på ca 4 år som älskar att va ute  i sele och bara få springa. hon har lite svårt med att sitta still när man ska klippa klorna så de behöver man träna lite mer på. Candy är då bamses mamma och dem två har bott tillsammans i 3 månader men dem har också bott brevid varandra efter att man behövde skilja på dem. Candy är lejunhuvad dvärgvädur och är av färgen Madagaskar gul om jag mins rätt

Greece vet jag inte så mycket om då vi hittade henne i en källare ålder okänd och färg okänd ras okänd. greece är ganska försiktig av sig då hon antagligen inte fått så mycket kontakt av människor. hon har aldrig bitit mig men nafsat lite i början när jag fick hem henne men inge mer hon går gärna undan när man kommer men hon kommer fram lite sakta om man sitter vid buren. Hon gillar inte att bli lyft och det är lite svårt att klippa klorna då hon inte gillar att sitta still heller. Just nu så bor hon ensam men ser dem andra kaninerna då hon bor brevid dem  

alla kaniner bor ute året om. vill gärna att candy & bamse får ett hem tillsammas!

hemmet är viktigare än priset🙂oom ni är intresserande så pm,a mig 😉

kaninlyckan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

greece🙂

kaninlyckan
0

bamse🙂

kaninlyckan
0

Candy&bamse