Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: köp-sälj
Läst 421 ggr
Cilia.Teddytöserna
0

14/05-14 (S) Hopphona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Namn: Knowledge of nature eller Inez som hon kallas här hemma.

Kön: Hona
Ras:  Vädurskorsning
Ålder:  född 2012-07-08
Teckning/färg: Japan g/s
Om föräldrarna:  Har aldrig träffat dom men det finns många härliga avkommor från pappan så antar att han är väldigt trevlig :)

Övrigt om kaninen: Inez är från grund och botten en hoppkanin och är klassad msv men tävlas inte längre pga av ointresse från hennes sida på den senaste tiden. Dock tror jag hon skulle passat som nybörjare kanin då hon gärna hoppar dom lägre höjderna och lätt. Inez är en kanin med hjärtat på rätt ställe, hon kan vara lite sprattlig när man lyfter henne men är lugn när man klappar henne. Hon skulle funka som första kanin, familjekanin och även till dig som hållit på med kaniner länge. Mitt ända krav är att hon ska få komma till ett hem där hon har tillgång till att få komma ut och hoppa av sig om det är inomhus eller utomhus gör ingen större skillnad bara hon får röra på sig ordentligt.

Pris: 200 kr, men kan även säljas med alla hennes tillbehör (Sele & koppel, mat och vattenskål, transportbur, tävlingsbok och bur men om man vill ha buren får man själv hämta den hos mig) för 600 kr.

Finns på ort: Trelleborg, skåne. Jag tävlar aktivt inom skånes kaninhoppare och tävlar över hela skåne så transport i skåne kan säkert lösas. Transport i övriga svergie är inte heller några problem :)

Ev hemsida: -
Kontakt: PM, kommentarer eller Mejl: Cilia_99@live.se

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma