26/1 (S) Dvärgvädurar
Hej! Säljer nu lite olika kel kaniner i olika åldrar för 150kr/st
Honor:
1 Blå Dvv 1år
1 Blå Zobel Dvv 8mån
1 Havana/Gul japan wienertecknad Dvv 3år
ev 1 Madagaskar Dvv 2år (måste stanna tills Mars-April )
Hanar:
1 svart/vit zobel eller siames Japan (osäker om han är zobel eller siames) Dvv 2år
De finns utanför Helsingborg (Skåne). För mer Info skicka PM eller kommentera nedan :) Transport går att fixa! Kan bla transporteras till Gullbranna den 1/2 :)
Jag är intresserad :D skulle uppskatta bilder också :)
intresserad av Nala möjligtvis! Hur är hennes personlighet, då jag vill endast ha kaninen till kel och vill att den ska kunna sitta stilla knät och bli klappad :)
Okej :) Hon är blyg och lite rädd men hon har blivit mkt bättre :) Tar man upp henne så är hon stilla och gillar att bli klappad men behöver någon hon kan lita på. Jag har tyvärr inte den tiden till henne som hon behöver… Men har man det och håller på med henne så kan hon nog bli en riktig gose kanin :)
Helt galet fina!
#9 Intresserad? ;)
översta raden
vänster: Zobel blå hona 8 mån
Höger: Havanna/gul japan wienertecknad oddeye hona 3år
nedersta raden
vänster: Blå hona 3år
höger: svart/vit japan siames hane 2år
Finns Transport Helsingborg till Trelleborg på Söndag 9/2. Kan även stanna till på vägen ner.
hade det varit närmare hade jag mer än gärna köpt ngn! men bor i Uppsala :/
Det finns transport till LU med.
Desaa två tjejerna letar fortfarande efter nytt hem Den översta: Havana/gul japan wt oddeye, lejonhuvad dvärgvädur, hona, 3år hon har haft ungar så det går att ha henne till avel. Härstamningsbevis finns. Den understa: Blå zobel, dvärgvädu, hona, 9månader.
Den blå honan och svart/vit japan hanen är sålda!
Har även en dvv Rex hane på 1,5år i färgen svart/gul japan tillsalu!
Sänkt pris för alla till 50kr/st
Finns Transport från Helsingborg till Trelleborg och Skurup nu på fredag den 28/2 jag kan även stanna till påvägen ner och släppa av dem i Landskrona, Löddeköpinge, Lund, Malmö och Svedala.
Men ååh! Skrev precis ett mail om att jag var intresserad av kommande kullar från Whilda!
Hur är hon i personligheten? Gosig? Lite humör? :)
Aut viam inveniam aut faciam
Hon är blyg och lite osäker men när man tar upp henne så är hon jätte gosig :)
Okej, nått att jobba med :)
Ska tala med min sambo, har ej bestämt för djurslag än, men hör av mig igen när vi bestämt oss. Hon är jättefin! :)
Aut viam inveniam aut faciam
Precis, där hon bodde tidigare har hon inte blivit så hanterad så hon har blivit mycket bättre :) Hör gärna av dig så att jag vet även om ni inte vill ha henne :)
Tråden kan låsas kaninerna är sålda!