Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettköp-sälj
Läst 909 ggr
Corneliaae
1

1/2 (K) kelkanin

Hej! Jag heter Cornelia och känner att jag skulle vilja ha en liten kanin igen, då min 120bur bara står helt tom här i mitt rum! Men jag vill ha en kaninunge, som är max 12 veckor. Eller en äldre som är kelig, och gillar att vara nära och bli klappad. Har ni någon kanin som passar in, tveka inte!! 

Jag bor i halmstad och skulle vara bra om den inte fanns allt för långt bort!

fsigge
1

har en hona som föder om kring 10 dagar och då kan ungarna flytta vid 8 veckors ålder. Mamman är dvärgvädur och pappan är dvärgvädur/lejonhuvad kanin 🙂 Vet ej var halmstad ligger..hehe. men ungarna finns i Götebort iallafall🙂

Frida

Fridaaaa
1

Vänligen läs igenom våra annonsregler som finns fastnålade under "aktuellt just nu". Har ändrat rubriken nu.
Lycka till!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[hannaaeeriksson]
2

Har en tjej på 10v , i Göteborg :) PM för mer info

Corneliaae
0

PM:at dig! #3

Corneliaae
0

Jaha, ursäkta! 

Tack! :) #2

Hoppetossan92
0

Jag har bebisar som är 1½ v idag om du är intresserad :) PMa mig isåfall :)

Denise.E
0

Jag har en hona som fyllde 1 för några dagar sedan , fått superfin kull. Hon är gosig och ljusgrå/vit jättefin. Ska dra ner på antalet kaniner & hon skulle passa. Finns utanför v-ås :)

Michaelaskaniner
0

Finns i Helsingborg och har tre kaniner run 2 års åldern som är tillsalu hör av dig via sms eller tele på 0768989883:) Med vänlig hälsning michaela

Olivia8383
0

Men har inte du precis för typ 5 dagar sedan lagt ut en annons här för att sälja din kanin? Eller det kanske bara är jag som har missförstått… ;)

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

Corneliaae
0

Han bor hos min pojkvän för tillfället :) Så min bur här hemma är tom :) #9

Denise.E
0

Får kull i Maj :)

Täbyshoppkaniner
0

Har några kelisar till salu :)