Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: allmänt
Läst 518 ggr
[Tilde]
0

Nyheter på kaninfronten

Några av er kanske har sett att min kanin Charlie har gått bort. 🌺Saknaden är enorm och idag storstädade jag till alla och buren var helt tom… 😕 Sambon hjälpte mig dock att omvandla en av fackburarna till en enda stor bur med trappa (vi hade 2x2 fackburar innan)! Där i bor nu Bailey som förhoppningsvis får ungar nu i veckan med Charlies son Pepper! 😊

Jag vill gärna behålla en unge om det kommer en dubbelmanad japantecknad eller eventuellt en dubbelmanad i annan fin färg. En hona ska det vara då, så hon kan bo ihop med Bailey. 🙂 

Kommer att uppdatera vad gäller ungarna! 

Kände bara för att skriva av mig lite :) Bilder kommer en annan dag!

Linda1977
0

Beklagar! Roligt att snart få barnbarn efter Charlie, något positivt i det tråkiga. //Linda

[Tilde]
2

#1 Tack så mycket :) Ja det känns bra i alla fall. Jag drömde att det kom en superfin japantecknad unge, så jag håller tummarna!

Kan berätta att jag idag tog ut Willow på promenad i solskenet. Först ville han inte lämna mitt knä, utan sätt kvar och blev klappad och pussade på mig. Sen sprang han runt ett riktigt bra tag och när jag skulle lyfta upp honom så la han sig på rygg i min famn. Jag kliade honom lite på magen och han somnade nästan! 😃 Haha det var så sött!