(K) 22/1 kaninunge
Hej alla!
Jag och min sambo har velat fram och tillbaka ett tag nu då vi saknar att ha djur, vi har länge velat ha hund men med våra arbeten och tider så funkar inte det. Vi har kollat runt och efter att en vän till mig blev med kanin och berättat hur det är så är vi nu helt sålda. Vi bil absolut ja en liten vän som kan få skutta runt hemma hos oss, ska såklart börja med bur men vill ärva vänja honom att gå på låda och kunna gå lös (så mycket som möjligt men inte bara). Vet ni någon som har ungar nu eller i februari? Egentligen är det inte bråttom men man blir ju ivrig när man väl bestämt sig :-) Jag vet inte vilken typ jag är ute efter men vill inte ha en långhårig så den kräver massa pälsvård. Skriv gärna och jag är tacksam för all hjälp jag kan få :-) Min kompis sa att hanar är "bäst" så jag riktar in mig på en liten pojke. Med vänlig hälsning, Amanda Vi finns i sthlmsområdet men kan ta oss till angränsande län :-)
Hej. Vet inte någon uppfödare i Stockholm eftersom att jag bor i Skåne. Men jag kan rekommendera att ni köper en dvärgvädur. Jag har en dvärgvädur själv och dom är mycket underbara. Sägs ju att om dom får mycket tid så blir dom som små hundar. Kan ge tips på två färger som jag tycker är fina. Blå dvv och vilt gul dvv. Har själv en blå dvv. Lycka till med att hitta den bästa kaninen nu!:) Mvh Oliver
Tack jag har nu hittat min drömbebis som ja ska hämta den 1/2! LÄNGTAR!