Sätta fast höhäck
Jag vill igentligen inte ha höhäck men märkt att det fungerar bättre just på Ella och Iza. Men de drar bort den jämt. Är en vanlig i metall som sitter så att de inte kan hoppa i den.
Hur har ni satt fast era? Försökt binda fast men gick inte så bra till det gallret som är på inneburen 
Kan inte ha höhäck på utsidan av buren.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Sitter det inga krokar på den? I så fall skulle sätta fast den med buntband/kattstrypare.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#1 Inte böjda, är vanliga som är på dem. http://uploads.ifokus.se/uploads/167/167d641bff442efa910e96762ee1d91a/t-6602.jpg sådan här är det.
Testat med buntband, men får inte det till att sitta fast ordentligt tyvärr. de har fått bort den ändå.
Äger du en tång så är det ju bara att böja dom åt det håll du vill ha dom. Det gjorde jag med mina.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#3 Ja sambon har, får be han om hjälp. Är bara rädd att de "pinnarna" skulle gå sönder 😛
Metallen brukar vara ganska så mjuk, så ingen större risk för det.
#5 🙂 Ska be sambon ikväll att fixa det 🙂