Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettallmänt
Läst 944 ggr
Corneliaae
0

ut och tåg!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon ska jag och cosmos åka tåg i 3 h +2h bilresa så fixar lite smått och gått till honom nu, han är van vid tåg då vi åker det 2 ggr i veckan. :)

claris96
0

Bara en nyfiken fråga 🙂 Varför åker han tåg 2ggr/vecka?

[Alexandralanstrom]
0

#1 hon kanske har skilda föreldrar, så tar hon med sig kaninen 😛

haha nej jag vet inte 😂

claris96
0

Ja men de var det jag funderade på också men jag hundrade också om kaninen blir stressad av det eller om det funkar för jag ska nog börja göra så också 🙂 #2

Fridaaaa
0

#3 Vissa kaniner klarar det bra, andra inte 🙂
Jag hade personligen haft kaninen på samma ställe, inte fart fram och tillbaka, men det är bara hur jag själv hade gjort.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Corneliaae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För jag bor i halmstad hos min pappa och är på helgerna hos min mamma i Tidaholm, och han har klarat de super att resa med, han får alltid med sig en morot, hö, pellet och vatten skål när vi är ute och reser + att han ligger på en filt inne i transport buren, han är väldigt tålig, men hade han inte klarat av de så hade jag givetvis inte gjort det. Det viktigaste är att man låter kanin vara och inte tar upp den för då kan de bli stressade för de gjorde jag en gång och då började han gräva i buren och kissade i transbortburen som han ALDRIG någonsin har gjort innan. Jag tycker han klarar det galant! Han hoppar själv in i transport buren som om han väntar på att få åka, även när den bara står på golvet hoppar in i den! :) #1 #2 & #4

Här är en bild på mitt lilla charmtroll just nu! :)