Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: köp-sälj
Läst 1298 ggr
[hannaaeeriksson]
0

16/12 (S) kaninungar

Hej, den 25 november föddes tre små blandisar. Annonserna kommer i kommentarsfältet. De är leveransklara fr.o.m 20 jan då där 8v. :)

Fridaaaa
2

Vänligen läs våra annonsregler och ändra annonsen efter dem. Har ändrat rubriken.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[hannaaeeriksson]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Namn: Snövit Kön: hona Teckning: blå brokad/ blå dalmatiner Ras: blandis (E: dvv, U: hermelin, holländare, Rex, lejon) Pälstyp: vanlig, men rexbärare. Snövit: är den gosigaste av ungarna, och nog en av de gosigaste kaniner jag haft. Hon somnar mest hela tiden om man har henne i knät, när hon har pussats klart (vilket hon också det älskar) Men hon är också mycket nyfiken på marken, och älskar att undersöka. Snövit finns i Göteborg, men då jag ofta åker upp mot Lysekils-trakten är Lysekil och Uddevalla också ett alternativ. Hon kostar 300kr. Kontakt: pm här på iFokus eller mail: hannaharpalt@hotmail.com

[hannaaeeriksson]
0

#1 Oj ursäkta. Är det något mer som bör ändras, förutom rubriken?

Fridaaaa
0

#3 Helst följa mallen som finns i annonsreglerna🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[hannaaeeriksson]
0

Namn: lille Prick Kön: Hane Teckning: svart brockad/svart dalmatiner Ras: blandis (E: dvv. U: hermelin, holländare, Rex, lejon) Pälstyp: rexpälsad. Lille Prick: är jättenyfiken, och ska undersöka allt och alla. Han pussas också så fort han får chansen. Att bli kliad i nacken är bland det bästa han vet, och brukar oftast pussa som tack. Han älskar att gosa, men efter ett tag tar nyfikenheten över, och han börjar undersöka stället istället. Lille Prick finns i Göteborg, men då jag ofta åker upp mot Lysekil, är Lysekil och Uddevalla också ett alternativ. Han kostar 300kr. Kontakt: PM på iFokus eller mail till hannaharpalt@hotmail.com.

[hannaaeeriksson]
0

Namn: Bagheera Kön: Hane Teckning: svart Ras: blandis (E: dvv. U: hermelin, holländare, Rex, lejon) Pälstyp: vanligt, rexbärare. Bagheera: är den nyfiknaste av ungarna. Han är inte lika gosig som de andra, då knät också är ett ställe att undersöka. Dock händer det att han får nog av att undersöka, och somnar i knät. En nyfiken och ganska sprallig kille, men som ändå gillar att gosa. Bagheera finns i Göteborg, men då jag ofta åker upp mot Lysekil, är Lysekil och Uddevalla också ett alternativ. Han kostar 300kr. Kontakt: PM på iFokus eller mail till hannaharpalt@hotmail.com.

[hannaaeeriksson]
0

Gos med mamma

[hannaaeeriksson]
0

Lille prick på upptäcksfärd som vanligt :)

[hannaaeeriksson]
0

.

[hannaaeeriksson]
0

idag har det visat sig, efter många om och men, att Bagheera är en liten flicka :)