Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikett: mat-utfodring
Läst 908 ggr
[krysopras]
0

Någon som köper foder från Zooplus?

Jag vet inte om man får fråga här, men är det någon här som köper/ har köpt kaninfoder från Zooplus och isf, är ni nöjda?

Fridaaaa
0

Jag har köpt från Zooplus.dk och är mycket nöjd.
Beställt annat därifrån med och varit nöjd 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[lucke]
0

Jag köper pellets och annat från svenska Zooplus (som dock skickar från Tyskland) och har inget negativt att säga. Alltid bra datum på allt ätbart (minst 1 år till bäst före). Enda negativa var väl att C C hade ändrat storlek på själva pelletsen men det har ju inget med Zooplus att göra😮

[krysopras]
0

Oj vad bra, då ska jag beställa därifrån nu när mina kaniners mat tar slut.

Fridaaaa
0

#3 ett tips: beställ i god tid då det kan ta upp till en vecka innan det kommer :)

[krysopras]
0

Ok! Det är ingen kris här än så länge, men bra att veta! Vad köper ni för foder till era? Jag har haft CuniComplete nu i ett år och är väldigt nöjd med det.

Fridaaaa
0

#5 Köper Cuni nature därifrån 🙂

sfut
0

Förlåt för att jag kapar tråden lite men zooplus.dk, De priserna som visas där är det svenska eller danska kronor? Dvs behöver man räkna om för att veta vad det egentligen kostar? :)

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

[neptunens]
0

#7, De visar i danska kronor. Men det har ändå blivit billigare för mig att beställa därifrån än från den svenska sidan 🙂

Fridaaaa
0

#7 Visas i danska kronor. Men lätt att omvandla på olika hemsidor (om du googlar finner du, t.ecx valuta.se)
De har i regel lite mer saker och en del saker är billigare 🙂

[krysopras]
0

Kollade nu, det blir lite billigare med dk men för leverans till Sverige tillkommer 49 DEK i frakt, så på min beställning hade det inte blivit billigare totalt sett. Men det beror ju på hur den svenska kronan står mot den danska, så det får man hålla koll på.

Fast den danska sidan har lite fler grejor. Det blir nog de nästa gång.