Dvärgkaniner iFokus

Dvärgkaniner

Etikettallmänt
Läst 685 ggr
[_annaH]
0

Stormen "Simone"

Hur har ni drabbats av stormen än så länge? 

Förhoppningsvis kommer inga kaniner eller andra djur till skada!

[JollyJustin]
0

nga kaniner har döt för att träd rasat :(

[_annaH]
0

Hos oss i södermanland är det väldigt lugnt. Det blåser ytterst lite här och regnar. 
Ska vara klass 1 varning här. Som tur är mina kaniner inne i en bod.

[JollyJustin]
0

Här är det klass 3-varning o det är KOLSVART ute!

Är vettskrämd! Ska hämt amig ficklampa ifall det blir strömavbrott😭

[neptunens]
0

Stormen har ännu inte hittat hit (Thn, v-götaland) lite orolig dock efter att ha sett alla bilder på hustak som flygit alla världens väg.

[_annaH]
0

http://www.aftonbladet.se/nyheter/live/2/

Här kan ni följa stormen live.

[MiniPim]
0

Jag bor utsnför göteborg, det sägs att det ska va 49 m/s här, men har inte varit mycket storm alls. Har iallafall flyttat in alla kaniner i våran källare, där är dem säkrast. :) Men jag tror stormen kommer senare.

[JollyJustin]
0

Här blåser det hela tiden, ska ut o kolla hur det är

[_annaH]
0

Hoppas de går bra för er! 

Aynaz har stormen nått er ännu? Läste på läsarnas kommentarer på aftonbladet att stormen nått Göteborg nu. 

Hos oss var det klass 1 varning men det har dom tagit bort nu 🙂

[JollyJustin]
0

Våra stolar blåste omkul i altanen

[neptunens]
0

Nu har iallafall regnet nått Trollhättan. Hoppas dock att de värsta vindarna missar oss..🙂

[MiniPim]
0

#8 Blåste inget för en stund sen, men nu låter det och jag gick ut till balkongen för att se. Fick hålla fast mig i staketet… :/ så nu har det börjat..

[Charlie_olivia]
1

Jag tog in mina kaniner på rummet. (har ingen inomhusbur så jag tog kompostgaller och byggde 2 "hagar" L 120xB 80xH så höga som kompostgaller är) och i  hagarna så la jag fleecefiltar, "behovslåda", såklart mat och vattenflaska, hus, pet-flaskor med fruset vatten i så att dom kan kyla ned sig. och lite äppelkvistar!   Alla saker i båda "hagarna"/burarna! :)