Stadskullen är kommen!
Igår kväll föddes det sju fina och friska ungar i Charlies otroligt snygga bo! Det är fem mörka och två brokade och de ska alla få namn efter städer. 🙂
Här är en gruppbild och sedan kommer individuella bilder (vill dock påpeka att Charlie är helt ok med att jag pillar i boet och hanterar ungarna - hon litar på mig 100% med dem!).
Här kommer de individuella bilderna som jag tog jättesnabbt när jag räknade ungarna, därav dålig kvalitet. ;)
Unge 1:
Unge 2:
Unge 3:
Unge 4:
Unge 5:
Unge 6:
Unge 7:

Nää så kul! <3 Grattis👍
Tack så mycket ^^
Såg det på fb 😃 Grattis! Följer mer än gärna deras utveckling 🙂😊
#4 Tack så mycket! 😃
Har du någon bild på föräldrarna? Glömt hur dom ser ut ^^
Självklart! :)
Willow-pillow:
och mamma Charlie:
#7: Naaww, kääär! 😍❤️
Grattis!
Men så sjukt söta föräldrar lär ungarna bli toksöta!
#Så himla fin!
Såg precis att du bor i Danmark. Jag har dansk pojkvän. Och hoppas på ungar mellan min lejonhuvade hona och hermelinhane. Så extra kul att följa dina sötnosar! Min hona är wienertecknad blåögd och hanen vit blåögd.
#12 Jaha men vad kul! Jag har också dansk pojkvän 😉 Lycka till med kullplaneringen! :)
Grattis! Hur gick det förresten med den japantecknade hanen, som vart en hona, blev inte den lite aggressiv? //Linda
Åh va kul grattis! :D
#14 Jo hon blev aggressiv mot min sambo och jag klickade inte med henne då hon inte gillade människor speciellt mycket… Så vi lämnade tillbaka henne helt enkelt. :/ Men hon har det nog bättre där då säljarna tyckte att hon var söt och snäll 😛
#15 Tack så mycket! :)
#16 Ja, då kanske hon passade bättre ihop med dem. //Linda
Ser ut som att två blir ganska lika Pepper va? Tokfina!
#25 Ja, kanske det :) Hoppas på blåa ögon på några, hihi