OT- Andra djur
Har ni andra djur än kaniner?
Visa gärna upp dom i den här tråden 🙂
Jag har massa! :D
Just nu har vi:
- 12 trynsnokar
- 6 leopardgeckos
- 2 ögonfransgeckos
- 1 jemenkameleont
- 1 kinesisk krokodilödla
- x antal fiskar
Leopardgeckos
Ögonfransgecko
Kameleont
Krokodilödla
Trynsnok
Hos oss bor en hund som heter Athos och fyra guldhamstrar. Athos älskar kaninerna och vill helst busa med dem eller ligga och pussa på dem, men det får han inte. Han vill även äta allt som kaninerna äter (favoriten är kaningodiset från djuraffären, pelletsen var inte jättepoppis i början men nu äter han med glädje). Igår smakade han broccoli och blev helt förälskad😂
Jag har katt, hamster och fågel också :)
Nepp inga fler djur. Tyvärr.
Men en hund kommer förr eller senare ingå i vår familj! 🙂
Min dvärghamster Lisa :-) (ska skaffa en till lien kompis till henne omgående)
2 hundar, en katt, en häst + 3 kaniner :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Vi har ett par extra djur:
- Hund (blandras, schäfer/sib.husky/rottweiler/newfoundland)
- Katt (blandras)
- Katt (Ragdoll)
- Vattendjur (räkor)
•1 katt •1 hamster • 4-8 hundar • fiskar • och kaninerna då 😉
Dexter, född 23 Februari 2013.
Chinese crested hairless, dock har han hög hårighetsgrad :)
Min alldelles egna hund, eller ja, min och pojkvännens nu. I början var han bara min då pojkvännen absolut inte ville ha en nakenhund och dom va det fulaste han sett. Men så fort han träffa Dexter efter ca 1vecka så blev han helt förälskad i honom och nu är det VÅR hund, så säger jag "min hund" så lägger han alltid till "vår…!!". Så kan det gå :)
Dexter är världens mysigaste hund som redan första dagen fäste sig vid mig. Den dagen vi fick honom var det kallt och blåsigt och släppte man ner honom ute så ville han bara upp i knät igen. Han skulle alltid sova så nära en som möjligt helst vid halsen, flytta man på sig så flytta han efter. Nu är han mer självständig och sover hellre längre bort från en, men på morgonen kommer han krypandes in mot en. Väldigt lättlärd kille!
har två marsvin