Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 1423 ggr
chade
2017-09-10 18:53

10/9-17 (K) Hermelinunge

Hej Jag och min sambo vill skaffa en till familjemedlem i form av en liten kanin. Vi bor i en stor lägenhet där den kommer få springa lös större delen av dagarna när vi är hemma. Vi har köpt en stor bur och allt som man behöver, så nu letar vi bara efter den perfekta individen! Vi finns i Köping, Västmanland. Vi kan självklart tänka oss att åka en bit för rätt individ.. Men man kanske i såfall kan åka halva biten var eller hitta någon som kan hjälpa med transport om det är för långt. Vi har som sagt köpt i stort sett allt dom behövs. Vi är en väldigt djurkär familj som är mån om våra Fyrbeningar. Vi har även 2 katter som är vana med smådjur, och jag har alltid haft smådjur runt mig, så vanan finns där även hos mig såklart. Är dock lite ringrostig i minnet, men har läst massor de senaste veckorna för att uppdatera mig. Så vi är väldigt förberedda och spända på att få hem en liten vän. För som det är nu, så är det bara den som fattas oss! Det vi helst vill ha är en hermelin, men vi är öppna för förslag bland de mindre raserna, dock inte dvärgvädur. Vi vill även ha en unge. Är det något ni undrar om oss så tveka inte att fråga. Så är det någon som har en kull nu eller snart, eller vet någon som har så här av er!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Annons:
Josefinpersson
2017-09-19 11:51
#1

Hej! Detta är ju inte hermeliner men, tänkte tipsa ändå, detta la någon upp i "kaninifokus" för några dagar sedan. :)

Josefinpersson
2017-09-19 11:51
#2
Josefinpersson
2017-09-19 11:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
Josefinpersson
2017-09-19 11:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4
chade
2018-01-05 20:59
#5

Tack så mycket för tips, men tråden kan låsas då vi funnit det vi sökt!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Upp till toppen
Annons: