Annons:
Etikettkullplanering
Läst 2125 ggr
[Jossan456]
2014-09-04 06:55

Intressekoll på kull - Dagbok

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

I höst 5 November så har jag planerat ta en kull på min kanin Bambi som är Japansk tecknad med min kanin hane Pluto. Jag hoppas att jag får väldigt fina ungar och om det nu blir några så kommer jag uppdatera denna tråden för varje dag som går när ungarna födds.

Jag kommer behålla en av kanin i kullen Dream. Så nu vill jag se vilka som skulle vara intresserad av att köpa en kanin unge utav mig i höst, Dem kommer vara Dvärgvädur. Ungarna kommer vara inne kaniner för Bambi är en inne kanin.

Priset på ungarna kommer vara 300 kr styck.

Annons:
Fridaaaa
2014-09-04 14:13
#1

Är det inte din hona som var från djuraffär? I så fall avråder jag dig starkt att ta kull.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Jossan456]
2014-09-04 19:56
#2

Idag har jag parat Pluto och Bambi och det gick bra! Kommer fortsätta uppdatera denna tråden med bilder när ungarna föds om det nu blir något! Hoppas på att få fina bebbar :) Dem är planerade att komma vecka 41.

Pappan

Mamman

[Jossan456]
2014-09-05 09:27
#3

Nu har det gått en dag sedan jag parade Bambi. Hon är väldigt lugn och vilar så tror att det har tagit sig.

Fridaaaa
2014-09-05 09:32
#4

#3 Så snabbt märker man inte om det tagit sig, kommer ta ett tag innan du märker om det tagit sig. Men du svarade inte på min fråga i #1.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: