Annons:
Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 1026 ggr
Moppie
2013-11-24 06:46

Bloggtävling

Hej nu är det en en tävling på bloggen där du kan vinna en helt ny röd sele. 

http://rabbitlifeforever.blogg.se/2013/november/tavling.html#comment

Va med vetja :)

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Annons:
Fridaaaa
2013-11-24 08:28
#1

Ändrade rubriken, tänk på att inte skriva med stora bokstäver.

Lycka till med tävlingen! 🙂

Vad är det för slags sele? Ser inte riktigt det på bilden tyvärr, alltid bra om det står 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moppie
2013-11-24 13:30
#2

#1 Tack, Vi är ju 4 bloggare på bloggen så jag vet inte exakt men det är nog en bröstsele :) Var gärna med :D

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Fridaaaa
2013-11-24 13:51
#3

#2 Vill gärna veta vad det är för sort först 🙂 Så det inte är en bogsele (använder nämligen inte det), så ni får gärna informera om det först, samt måtten (S-M kan ju skilja beroende på tillverkare).🙂
Samt att jag har inget som har med Halloween att göra eftersom vi inte "firar" det så går inte för mig oavsett 😉Så hoppar det denna gången ^^, Men ser framåt om ni har andra tävlingar sen-

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Moppie
2013-11-24 13:55
#4

#3 Ser nu att det är en H-sele, Mycket ställbar så den passsar både Small-kaniner och Medium-kaniner.

Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden  och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3

Upp till toppen
Annons: