Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 1090 ggr
Summerdogs
10/19/14, 12:52 PM

19/10 -14(S) Ryssteckad hermelin hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

(S)
Jag önskar att att få kunna sälja min underbara hermelin hona Juliette. Hon är en väldigt trevlig kanin som har levt livet som sällskapskanin hemma hos mig. Hon är 1,5 år och är av färgen zobel brun rysstecknad. Juliette är uppfödd av Lars-Åke Asp och hon har stamtavla samt utställd med 92,5 poäng (när hon var 7 mån). Juliette är för tillfället lite rund eftersom hon bor ihop med två marsvin där hon brukar äta upp deras pellets. VIKTIGT, hon är inne kanin och har inte bott ute mer än på sommaren några timmar på dagarna. Jag är väldigt mån om vart hon hamnar så skicka gärna ett pm där du kan berätta lite om dig. Jag vill inte att Juliette hamnar i ett hem med små barn som ska ha sin första kanin och som sedan lär tröttna på henne! Utan jag vill att hon ska hamna i ett hem där hon blir ompysslad och aktiverad varje dag. 
Jag finns i Göteborg skärgård ute på Rörö men jag går även på naturbruksgymnasium Dingle där jag har möjlighet att ta med henne också. Pris är inte så viktigt eftersom jag prioriterar hemmet före!
Är det något mer ni undrar är det bara att fråga  
Pris: 100 :-

Annons:
Summerdogs
10/19/14, 12:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

.

Summerdogs
10/19/14, 12:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

.

Summerdogs
10/19/14, 12:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

.

Fridaaaa
10/19/14, 6:48 PM
#4

Vänligen läs våra annonsregler (finns fastnålade), har nu ändrat rubriken.
Lycka till!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: