Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 6633 ggr
[Nalle-]
2011-07-05 17:50

7/8 -16(S) Blå dvärgvädur, hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lova är en blå dvärgvädurs hona från Jakarandras kaningård i Uppsala. Hon är 5 månader gammal och ett riktigt busfrö.

Lova älskar att skutta runt i hagen som helst ska vara full av hinder och tunnlar. Hon är riktgit rolig att titta på, så nyfiken och charmig på alla sätt. 
I buren är Lova hur mysig och go som helst, men hon kan vara svår att lyfta ur den.

Jag skulle vilja att Lova hamnade hos någon som helst kan ha henne inne, så hon kan få vara kring människor hela tiden och bli mer ompysslad än vad hon blir ute. Tror hon skulle uppskatta att sitta i soffan och titta på TVn med sin matte. Dessutom tror jag att hon skulle må bra av en trygg kaninkompis, hon verkar gilla andra kaniner.

Med Lova kommer övergångsfoder (Carrier) och eventuellt stamtavla om jag får den av uppfödaren. Hon är märkt och kan i så fall ställas.

Har tänkt mig kring 300-400 kr för henne, men jag är absolut inte omöjlig. Hemmet är så mycket viktigare.

Skulle du kunna tänka dig att ge Lova ett livslångt hem? 
Hör av dig via PM, mejl eller telefon.

Mejladress: nadjaflickan@live.se
Telefonnr: 076-8052129

Lova finns i Umeå, men transport till andra delar av landet brukar kunna ordnas.

Annons:
Veero
2011-08-16 02:35
#1

vilken going, finns hon kvar?

_____________________
// Veronica Berggren
Lev livet som om det vore din sista dag

[Nalle-]
2011-08-17 20:11
#2

Som det ser ut nu stannar hon här Glad

Ella Rösarne
2016-08-07 09:42
#3

Finns hon kvar?

Upp till toppen
Annons: